Chia puding

Eddig kakaopor nelkul csinaltam malnaval v afonyaval a tetejen, de ezuttal kedvem volt kiprobalni ‘kakaosan’ es a vegeredmeny igazi csokipuding lett belole :) Izre es tapertekre is igazi isteni eledel :) Fozni sem kell, 5 perc alatt elkeszul.

A chia mag rendkivul jo antioxidans, asvanyi anyagokban gazdag, fantasztikus protein es Omega 3 forras. Zseles anyagot kepez folyadekba aztatva, ami segit a belfalakban lerakodott mereganyagokat eltavolitani a szervezetbol. Turmixba szoktam meg hasznalni, es bioboltokban kaphato otthon is!

Hozzavalok: 1,5dl kokusztej, 4 natur datolya, fel banan, 3ek orolt mandula, 3ek chia mag, 1 ek natur kakaopor, 1ek bio kokuszreszelek (opcionalis) Mindezt turmixban par percig osszekeverjuk, majd hagyhatjuk felorat allni, es a vegen a tetejere tehetunk par szeletelt banant es datolyat :-) Ennyi es mar eheto is :-) A chia puding elkeszitesi variacioi is szamtalanak. Barmilyen gyumolccsel v nuts’szal jol kombinalhato!

5 thoughts on “Chia puding

  1. Megcsináltam tegnap a chia pudingot, isteni lett. :) És milyen jó, hogy cukor nélkül a banánnal kiegészítve teljesen jó volt. Mármint úgy értem, hogy édessé tette a banán. :) És képzeld, még Andrásnak is ízlett, pedig ugye ő élből elutasít minden ilyen kísérletezésemet…
    Annyira jó volt a tudat, hogy annak ellenére, hogy édességet eszem, egészséges is. :)

  2. Pingback: Blueberry dreams | Soulful Living

  3. Vera, en nagy chia pudingos vagyok, de eddig a fiuknak meg nem adtam, nalatok Dani eszi? Biztosan szeretnek…….csak valahogy a sok mag miatt idegenkedem…szerintem….koszi, puszi!!!!

  4. Eszi Dani is, de altalaban ugy, hogy vagy a zabpelyhehez adom daralt formaban, vagy leturmixolva azzal, amivel epp keszited. A magyar blogon le vagyok a chia pudding receptekkel maradva, de itt az egyik legutobbi, ami nagy siker volt, ha van kedved kiprobalni: https://www.facebook.com/PageAppleandSoul/photos/pb.441316839302408.-2207520000.1398495185./495495647217860/?type=3&theater
    puszi nektek!!! Gyonyoruek vagytok a kepeken mindig, es a hely is, ahol eltek!!

Leave a comment