Falafel Waffles

lunch.jpg

Falafel Gofri kápsztasalátával, dióval és szőlőszemekkel

Nagy szeretettel ajánlom nektek a következő szuper tápláló ételt, aminek minden egyes összetevője hozzájárul a gyönyörű bőrhöz és a boldog hormonháztartáshoz, illetve segíti a vércukorszint stabilan tartását. Ráadásul isteni finom is :)

Falafel Gofri hozzávalói: 

  • 400g csicseriborsó 24 órán át áztatva, vagy 1 konzerv bio csicseriborsó
  • egy medvehagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • egy marék friss koriander és petrezselyem
  • római kömény, őrölt koriander, só és bors
  • fél citromnak a leve
  • 100g gluténmentes liszt
  • 20dkg őrölt mandula v mandulaliszt
  • épp annyi víz, hogy sűrű masszát kapjunk, amit majd a gofrisütőben ki tudunk sütni.

Elkészítése: A mandula, liszt és víz kivételével mindent robotgéppel összedolgozunk, majd egy tálba átöntjük a masszát és hozzákeverjük a lisztet, mandulát és vizet.

Saláta:

  • két marék vegyes lila és fehér káposzta reszelve
  • egy marék reszelt répa
  • 1-2 szeletelt uborka
  • egy marék friss koriander
  • 3ek bio joghurt, só, friss citromlé, 1ek juharszirup (opcionális)

Extrák: aktivált dió, szőlőszemek, tahini krém

Pici tapas méretű falatkákra sütjük a gofrisütőben, amiket miután kisültek megkenjük 1ek tahini szósszal, majd rápakolunk egy adag salátát és dióval, koktél paradicsommal és szőlővel tálaljuk, vagy ami még eszünkbejut és szerintetek illik hozzá. Jó étvágyat hozzá!

Delicious morning smoothie with a Middle-Eastern touch

Egy igazi sejtelmes arab ízvilágot kölcsönző, s nem mellesleg gyönyörű színű, reggeli turmixot ajánlok nektek, ami bízom benne, hogy nektek is ízlik majd!

spring
Hozzávalók:
– egy marék málna vagy eper
– egy marék áfonya
– 2dl növényi tej – én házi készítésű kesu tejet adtam hozzá
– 1ek tahini (szezámkrém)
– csipet fahéj és kardamon
Össze kell csak a hozzávalókat turmixolni és kész is! Jó étvágyat hozzá és szép hétvégét mindenkinek!