Malnasziget salata

Hivatalosan valoszinuleg ez nem egy letezo salata nev, de szerintem teljesen talalo. Anno a naszutunkon ettem nagyon hasonlot, aminek az ize a mai napig a szamban maradt es egy hirtelen otlettol vezerelve muszaj volt most 3,5 evvel kesobb eloallitanom ugyanis eletem egyik legfinomabb es legzamatosabb salataja volt. Arra hatarozottan emlekeztem, hogy volt benne malna, mandarin, mandula es sokfajta salata level, mindez malnas ontettel leontve. Gyakorlatilag ennyibol is all az egesz es legalabb 5 perc az egeszet elkesziteni. Az onetet ugy keszitettem, hogy egy kis vajat megolvasztottam a serpenyoben, hozzaadtam egy ek balzsamecetet, 1,5ek malna/ribizli lekvart es egy kk narancslekvart, amit aztan racsorgattam a ropogos salatalevelekre es gyumolcsokre. Vmi mennyei izkombinacio , ezert muszaj is volt feljegyeznem, mivel a receptgyujto oldalam epp sztrajkot tart es egy ideje nem mukodik. Ezert atmenetileg itt fog cellazni a spanyol posztok kozott, bar hardly any koze van az orszaghoz, hiszen konkretan Arizonaban, Flagstaff nevu kisvarosban ettunk ilyet, ahol a szallasunk volt 2 napra. Haromhetes autos felfedezos uton voltunk California, Arizona es Nevada allamokban. A Grand Canyon bebarangolasa utan tertunk be ebbe a tagas salata barba a 40 fok perzselo forrosag elol. Igy ez a salata nemcsak az izeket, de szamomra a Canyon adta kaprazatos szepseget is felidezi.

Leave a comment