Korean Saenggang Cha

Forro koreai gyomber tea teli estekre (vagy megfazasos tunetek kezelesere)

A teli idoszak legjobb baratja :) Mig Koreaban eltunk rengeteget ittunk ebbol a forro fuszeres teabol, s most hogy ujra tel van es ha kinezek meg mindig csak esik, eszembejutott ez a lelekmelegito nedu, hogy milyen jol esne.

1 litert keszitettem tegnap, mivel vendegek is voltak es ebbol a helyes pici teas cseszebol ittuk, akarcsak Koreaban.

Elkeszitese:

3-4centi friss gyombert lereszeltem, miutan meghamoztam.

1liter forrovizbe tettem, amihez adtam fahejat, majd igy forraltam tovabb meg jo 10 percig, ha van ido, akar megtovabb 20-30percig is erdemes.

Tettem hozza mezet es egy fel frissen csavart citromot – izles szerint, ki hogy szereti, de a gyomber es mez nagyon jol dolgoznak egyutt :-) A friss citrom pedig vitaminos raadas :)

Az elmaradhatatlan fenyomagocskak, amit a koreaiak minden teajukra raszornak 1-2szemmel, sajnos ezuttal elmaradt, mivel pont nem volt itthon. Majd legkozelebb :)

Leave a Reply

