A trambulin interval edzések előnyeiről

Ezt gondoltam itt is érdmes megosztanom, hátha valaki itt olvas róla és kap hozzá kedvet! Érdemes a posztot végig olvasni, különösen, ha valaki szeretné hozzájárulni a boldogság hormonok termeléséhez és a női hormonális egyensúly megteremtéséhez :)
Pár hónappal ezelőtt szereztünk be itthonra egy fitness trambulint mi is, ami tökéletesen elfér a nappaliban, és bármikor szivesen felugrik rá az ember – beleértve férjet és gyermeket is – majd amit követően mindenki jókedvűen távozik és megy tovább dolgára :) Évek óta olvasok én is a jótékony hatásairól, de eddig valamiért nem kerestem külön a boltokban, míg aztán egyszercsak bele nem botlottunk egybe, és azonnal megvettük. Jól tettük, azóta gyakorlatilag nem telik el nap, hogy ne használnánk! Valószínűleg a titka annyi csak, hogy szem előtt kell tartani :)
img_2153
S akkor rátérvén ezernyi jó hatására, kezdem rögtön azzal, hogy amellett, hogy az ember újra kicsit gyereknek érezheti magát és önfeledten ugrálhat, a rajta folytatott gyakorlatokat szinte bárki végezheti, hiszen kíméli az izületeket és a hátgerincet is – low-impact – és mint azt egyre több kutatás eredménye alátámasztja 50%-kal hatékonyabb kardió edzésnek számít, mint pl a futás. Elősegíti a zsírégetést, segít megszabadulni a cellulitisztól (feltéve, ha mellette persze odafigyelve és tudatosan étkezik is az ember), fokozza az anyagcserét. Segít a természetes méregtelenítésben, mivel fokozza a nyirokkeringést. Hatékonyan hat a fenék, has, derék, belső combok és medenceizmok erősítésében. Segíti megelőzni a csontritkulást és az ízületi fájdalmakat, megbetegedéseket. Segít a csonttömeg építésében. Hozzájárul a boldogság hormonok (endorfin és szerotonin) és a pozitív energiák termelésében, egyben segít megszabadulni a negatív energiáktól is. Belinkelem az egyik 10 perces szuper informatív edzés programot, amit többek között én is szoktam végezni, melyben elhangzik az is, hogy egy 10 perces trambulinon folytatott edzés felér 30-40 perc futássál. 
Abban az esetben, amikor nincs sok ideje az embernek a testmozgásra, akkor ez az egyik legegyszerűbb formája, hogy pozitív eredményeket érjen el. :) Remélem felkeltettem mindenki érdeklődését, és aki nem próbálta még, most ki fogja :)
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s