Az örök kedvenc chia puding reggelire

IMG_9150-2 07.42.28

Hozzávalók

Kesu mandula tej:
– 1/2 (kb 20db) marék kesudió, lehetőleg előre beáztatva
– 2ek mandula
– 1/3kk vanília, csipet só és 1kk kókusz cukor
– 3dl víz
Erős turmixgépben habosra és krémesre turmixoljuk a hozzávalókat. Ezután egy-egy pohárkába ketté osztottam, és hozzáadtam 3-3 ek chia magot, majd a hűtőbe tettem éjszakára.
A chia dzsemhez:
– 1 marék bogyós gyümölcs vegyesen, 1ek víz és 1ek chia mag. Itt én fagyasztottan jutok legegyszerűbben hozzá ezekhez a gyümölcsökhöz, így kb 5 percig lassú lángon átmelegítettem az egészet, majd villával összenyomkodtam és a végén hozzákevertem a chia magot. Megvárjuk, míg a chia mag megdagad, és miután teljesen kész, rápakoltam a chia dzsemet a chia puding tetejére és betettem a hűtőbe még fél órára. Sportoláshoz kifejezetten szuper. Igazi energia bombaként hat! Napsütéses szép napot mindenkinek!

Leave a Reply

