Pekándiós, datolyás fűszeres kenyér

IMG_9302

Hozzávalók:

  • 250g glutén mentes lisztkeverék
  • 50g őrölt mandula
  • 6-8 szem datolya felkockázva
  • 1/2 bögre tört pekándió
  • 1/2 kk bio szódabikarbona
  • 2 bio tojás
  • 1tk vanília
  • 1tk mézessüti fűszerkeverék
  • 1 deci növényi tej
  • 5ek kókuszolaj
  • 5ek méz vagy juharszirup

Az egészet jól összedolgozzuk (sűrű és ragadós a tészta) majd 140 fokon 60 percig sütjük. Lehet magában is tea mellé, vagy opcionálisan bio mandulavajjal vagy mogyorókrémmel megkenve, banánszeletekkel.

P1120428

Ugyanezt elkészítettem datolya nélkül is, mivel a fiúk nem nagyon szeretik a datolyát és helyette 1 reszelt répát kevertem a tésztába, őrölten tettem bele a pekándiót és egy marék narancsos étcsokoládét adtam még hozzá, apróra felkockázva. Szerintem mind a kétféleképpen isteni. Jó étvágyat hozzá, ha kipróbáljátok! :)

 

Leave a Reply

