Sweet potato waffel

Mivel szeretem veletek megosztani az épp aktuális kedvenc reggelinket, jöjjön a legújabb kombó.

reggeli-1
Smoothie: mangó, papaya, narancs, gyömbér + víz és fahéj
Édesburgonyás banános palacsinta helyett, ezúttal gofri. A palacsinta receptjéből indultam ki. A gofri tésztáját azonban sűrűbbre készítettem és a következőket adtam hozzá: két bio tojás, 1 egészen kisméretű banán, egy közepes méretű édesburgonya, fahéj, csipet só, 1ek chia mag, fél bögre zabpehely és annyi növényi tej, hogy sűrű maradjon, de szedhető állagú. Kókuszolajjal kentem ki a gofrisütőt és nekem szépen megsült pár perc alatt, de ha véletlen le akarna ragadni, akkor lehet a hozzávalókkal kisérletezni, hogy mindenki a saját sütőjéhez igazítsa. Szép napot és hétvégét mindenkinek!

Leave a Reply

