Autumn breakfast parfait

Oman

Hozzávalók:

  • Első, legalsó réteg: 1ek bio mogyorókrém, 1tk maca kakaópor,  1ek joghurt
  • Második réteg: fél banán felkarikázva
  • Harmadik réteg: 3-4ek bio joghurt
  • Negyedik réteg: fél pohár növényi tejbe áztatott zabpehely és fehér chia mag, vaníliával és fahéjjal
  • Legfelső réteg: felkockázott zöld alma, felkarikázva a banán másik fele, illetve én még 2ek bio pre- és probiotikumot tartalmazó hajdina snacket szórtam rá.

Természetes, hogy most újabb alapanyagok is bekerülnek az ételek közé, hiszen abból állítom össze őket én is, amiket itt kapok, de no worries, ha otthon pont ezek a termékek nem kaphatóak, lehet variálni az otthon kapható dolgokkal is bátran. A különlegességét szerintem az első réteg adja, a mogyoróvaj és maca kakaónak köszönhetően :) Mindenestre annyira isteni íze volt, hogy szerettem volna veletek is megosztani.

Update: ma reggel is ezt készítettem, de most két réteget tettem a zöld almából is nem csak a banánból (jól esik a rétegek közötti savanykás íz) és fehér chia pudingot tettem a 3. rétegbe, illetve kókuszpehelyhet a tetejére és így is isteni volt.

One thought on “Autumn breakfast parfait

  1. Pingback: Vata dosha dominanciáról, Háláról és egy Mandulás süti receptjéről :) | Apple and Soul

Leave a Reply

