Aklimatizálódás & Coaching

everydayispoolday

Van, amikor az embert annyira sok új, izgalmas hatás és benyomás éri, hogy szinte megszólalni sem tud tőlük. Valahogy így érzem most magam én is. Azt hiszem több időre van szükségem ezt a rengeteg új élményt feldolgozni, és egyáltalán elhinni, hogy tényleg itt vagyunk, mert vannak napok, mint a mai is, amikor olyan érzés mintha a lelkem félig a napsütéses meleg őszi Madridban ébredt volna, a másik fele pedig itt a száraz szubtrópusokon, és nem igazán tudja elhinni, hogy ez valóság.
Ha valaki, hát én mindig imádtam reggelente megnézni, hogy milyen idő várható, de itt még azt sem kell, mert úgyis forróság van. Ami változik, az a páratartalom. Egyelőre.

7 évet zártunk le Spanyolországban. Nem tudni, hogy végleg, vagy csak átmenetileg, de ez majdnem egy évtized. Sok idő. Meghatározó idő. És abszolút számítottam rá, hogy lesznek napok, amikor visszajönnek az ottani életünk lenyomatai. Különösen, hogy tegnap nagyon sok spanyol interaktusom volt és amikor beszélem a nyelvet, visszajön vele minden emlék is. Ez így természetes. S míg nagy szeretettel gondolok vissza az ott töltött időre, nagyon élvezem itt is a dolgok alakulását. Mégis, kell még rá idő, hogy jobban rá tudjak hangolódni az itteni élteformára is.

Ilyenkor az egyik legfontosabb, hogy az ember visszaállítsa a jól bevált reggeli rutinját, ami egy olyasfajta stabilitást ad a változások közepette is, ami segít megtartani lelki nyugalmunkat. Nekem most nagyon sokat jelent, hogy több hónap után az iskola kezdéssel újra belépett a napi rutin az életünkben. Reggel korán kelünk, reggeli, tízórai, ebéd készítés zajlik (mostantól Daninak is én készítem az iskolába a tízórait és az ebédet is), majd miután elmentek a fiúk, van időm a jógára, meditációra, és elkezdtem reggelente is lejárni úszni. Nagyon jó érzés. Mondom, nem mindig hiszem még el én sem, de amikor bemegyek a vízbe, minden érzékszervemmel átadom magam az érzésnek. Érzések és gondolatok folyamatosan jönnek mindenkinél. A lényeg, hogy minél kevésbé hagyjuk magunkat kiragadni az adott pillanatból, annál nagyobb lesz a lelki béke is, amit átélünk.

Egyre többen kérdezitek, hogy mikortól folytatom a coachingot – egyelőre míg nincs megbízható internet és skype kapcsolat, addig ez még várat magára, de amint ez is helyére kerül, szólok mindenkinek, aki már jelentkezett és kezdjük! Én is alig várom már!

2 thoughts on “Aklimatizálódás & Coaching

  1. Mennyire átérezlek…. Nálam is most erősödtek fel a gondolatok Máltáról. Mert ugye itt ősz van és tudom, hogy ott még bőven nyár és a kettő nagyon különbözik. Pedig annyira szép az ősz is!! Kívánom, hogy minnél hamarabb megtaláld a rutinjaidat, illetve a családét, mert szerintem az első időszakban az a legfontosabb azért, hogy mindenki minnél hamarabb otthon érezze magát abban a teljesen más világban! Gyönyörű a hely, biztos elvarázsol Téged!!!

  2. Koszonjuk draga Tamara. Azzal, hogy kiirom magambol sokszor sokkal jobban is erzem magam utana. Igazi terapia ez a blogiras, nem igy tapasztalod te is?
    Nektek is csodalatos oszt es elmenyeket a mesebeli francia videken! Oleles, Vera

Leave a Reply

