Institute for Integrative Nutrition képzésről

moiPont egy éve, hogy végeztem a new yorki Institute for Integrative Nutrition (IIN) tanulmányaimmal. Az egy teljes éven át tartó, angol nyelvű nemzetközi programról nagyon sokat meséltem és írtam az elmúlt években. Teljesen megváltoztatta az egészséges táplálkozással és életmóddal kapcsolatos szemléletemet. Az IIN, egy a világon olyan egyedülálló holistic health coaching (egészség és életmód tanácsadó) programot ad, mely testi-lelki és mentális szinten lefed minden témát.
Tanít többek között arról, hogy mit jelent a bioindividualizmus:
– azaz nem létezik olyan táplálkozási mód, ami mindenkinek tökéletesen megfelelne, mivel mindenki csodálatosan egyedi és különböző. Életünk különböző szakaszaiban változnak mind emésztési, mind táplálkozási szokásaink és szükségleteink. Más igényeink vannak gyerekkorban, a 20-as években vagy éppen a 40-50es éveinkben. Más a hormonháztartásunk, az emésztőrendszerünk és más a szemléletmódunk is. Az életünk során kapott tapasztalatok folyamatosan formálnak bennünket. A legjobb, amit tehetünk, hogy nyitott elmével tekintünk az életre és saját magunk belső folyamataira és változásaira. Az ember, mint minden más a Földön, folyamatos változásban, fejlődésben áll.

Tanít arról is, mi az elsődleges és másodlagos táplálék közötti különbség az ember számára. Hogy az étel maga nem válasz mindenre. Attól, hogy valaki minden nap zöld turmixot iszik reggelente, még nem fogja teljesnek megélni az életet. Az élet ennél sokkal többrétűbb, amiről sokat írok itt és a FB oldalamon is.

iin

Világszinvonalú orvosok, kutatók, táplálkozási és életmód szakértők tanítanak, amit már fokozni is lehetetlen lenne. Oktatóink közé tartozott többek között Dr Bernie Siegel, Dr Deepak Chopra, Mark Bittman, Dr Sara Gottfried, Dr Joel Fuhrman, Dr Mark Hyman, Dr Christiane Northrup, Marie Forleo, Dr John Douillard, David Wolfe, Arianna Huffington, Gabrielle Bernstein, Dr Andrew Weil, Joshua Rosenthal (az alapító)…stb

Több, mint százféle táplálkozási móddal ismertetnek meg, ami segít tágítani a nézőpontot. Az egy év során alkalom nyílik arra is, hogy kisérletezzen az ember saját magával, és rájöjjön mi minden működik és mi az, ami nem. Az IIN emellett coaching és business képzést is ad.

1912019_10151987845147636_1608736380_o

Nekem életem egyik legfantasztikusabb évét adta az IIN, ami egyébként egy teljesen online működő program, ami lehetővé teszi, hogy az ember bárhonnan elvégezhesse és olyan ütemben, amiben neki ez kényelmes és megoldható.
Életre szóló változásokat és mélyebb megértéseket hozott az én életemben is. Ez az a program, amit autodidakta módon történő tanulással nem lehet pótolni. Hiába én is előtte már évek óta tanultam és olvastam wellness témában, az IINnek köszönhetem, hogy a coaching elsajátítása mellett segített a korábban felhalmozott tudásomat is a helyére tenni, rendszerbe és perspektivába helyezni, szélesíteni a látószögemet és mélyíteni a tudásomat. Minden nap hálás vagyok érte, hogy rátaláltam és elvégeztem a programot. Hatalmas élmény volt és szívből ajánlom mások számára. Barátaim és ismerőseim, akik azóta szintén belevágtak ugyanígy éreznek. Az egy éven át és még tovább is tartó folyamatos támogatás és inspirálás élet megváltoztató hatással jár.
Ha bármi kérdésetek lenne, nyugodtan írjatok továbbra is a vera@appleandsoul.com email címre, ahogy időm engedi nagyon szivesen válaszolok minden érdeklődésre.

Amenyiben érdekel bárkit is, a korábbi IINről szoló posztjaimat ITT megtaláljátok :)

Leave a Reply

