7 évvel ezelőtti költözés Koreából Spanyolországba

Haha, ma visszaolvastam a 7 évvel ezelőtti posztokat, amiben a Koreából Spanyolországba történő költözésről írtam.

Life in Korea2

”Jelenleg úgy állunk, hogy szabad perceinkben fejenállunk, szelektálunk, csomagolunk, dobozolunk, kidobunk, eladunk, kiakadunk és időnként hátast dobunk :))

Egyébként Dani rendkivűl kooperatív kismuskétás. Odahúzom magam mellé a pihenőszékében és rágódunk mind a ketten: én azon, hogy mit hogyan pakoljak, ő meg a nyúl lábán :-) Néha-néha örömittas kurjongatásokat lő a levegőbe, amivel biztos engem akar buzdítani ;-)

Közben egyre másra találkozunk különböző nemzetiségű emberekkel, akik mind áradoznak Madridról és akik nem győzik a fülünket rágni, hogy Madrid a világ egyik legjobb helye élni, s ha van rá lehetoségünk, ne habozzunk! Hát így jutottunk augusztusban arra a döntésre, hogy ha nekünk most valóban Európában a helyünk, akkor össze fog ez jönni. Ha nem, akkor maradunk Ázsiában.”

Szöul, Dél-Korea 2008. Október

 madrid

Nagyon örülök neki, hogy annak idején is dokumentáltam a költözködést, mert ha korábban nem is éreztem így, most visszanézni számomra kincset ér. Főleg az érzesek miatt. S hát valljuk be, a Madriddal kapcsolatos elmondások még annál is jobban bejöttek mint arra mi valaha is számítottunk volna.

Leave a Reply

