Institute for Integrative Nutrition – Fun facts

1275236_10151628820652636_1385485978_o

Tudjátok épp ki tanul jelenleg a szuper, holisztikus new yorki suliban, ahol én is végeztem tavaly nyáron? A brit royal család egyik prominens tagja, még pedig Pippa Middleton :) Pár hete bejárta a világsajtót, és az IIN honlapjára is felkerült.

Én minden nap hálás vagyok azért, hogy annak idején jelentkeztem és elvégeztem a képzést, mert rengeteget adott, amikről ezekben a posztokban írok. Ha bármi kérdésetek lenne az iskolával kapcsolatban nyugodtan írhattok a vera@appleandsoul.com email címre :)

Leave a Reply

