Mango Quinoa Salad with Chickpeas and Blueberries

Most jöttem rá, hogy ezt az isteni nyári receptet nem osztottam meg annak idején a blogon magyarul csak angolul. Egy nagyon kedves angol health coach társam felkérésére kreáltam még tavaly tavasszal ezt a könnyű mangós, csicseriborsós quinoás nyári ebédet, amihez egy interjú (angolul) is tartozott, ha érdekel benneteket ITT elolvashatjátok.

fruit salad-1

Mangós quinoa saláta csicseriborsóval

Hozzávalók:

  • 1 pohár előre kifőzött quinoa
  • 1 pohár puhára főtt csicseriborsó
  • 1 kisebb méretű mangó megpucolva és felkockázva
  • 1/2 pohár áfonya
  • 1ek kendermag

Egy tálban szépen óvatosan, hogy a gyümölcsök ne törjenek, keverjük össze a hozzávalókat. Öntetként adhatunk hozzá 1ek oliva olajat, 1ek friss citrom lét és 1ek apróra felvágott petrezselymet összekeverve. Valamint én szeretem friss bio alfalfa csírával díszíteni a végén :)

¡Que Approveche!

P.S. Ha esetleg nehezebb lenne otthon mangót beszerezni, érett őszibarackkal is isteni!

Leave a Reply

