Banana Chocolate Cake

IMG_3240

Nagyon ritkán sütök, mivel nem vagyok édes szájú, és az elmúlt években még kevésbé lettem. Nekem a reggeli smoothieban található gyümölcsök és ebéd után egy yogi zöld tea tökéletesen kielégíti az édes ízt számomra. Viszont ha alkalom van, mint születésnap, akkor természetesen azért sütök, amit a fiúk kérnek :) Idén Dani szülinapi tortája banános csokitorta lett, aminek az eredeti recepjét itt találjátok, én csak módosítottam rajta és azt írtam itt le.

Hozzávalók:

Nedves anyag hozzávalók: 3 és fél érett (200g) bio banán, 2 bio tojás, 1tk vanília, 60ml növényi tej, 110g kókusz cukor – az egészet össze kell turmixolni

Olvasztanivaló hozzávalók: 100g bio 75%os narancsos étcsokoládé, 130g kókusz olaj – megolvasztani majd hozzáadni a turmixba és a banános masszával egyenletesre turmixoljuk.

Száraz anyag hozzávalók: fél tk bio sütőpor, 130g mandulaliszt vagy őrölt mandula, 2ek nyers kakakó por, 1ek őrölt lenmag, csipet só –Chocolate Banana Cake keverjük egy tálban össze őket, majd öntsük rá a banános masszát és fakanállal keverjük el simára.

Mi a tetejére bio étcsoki pöttyöket szórtunk egy marékkal. Ha lapos torta formában sütjük, akkor 180 fokon 35-40 perc elegendő, ha magasabb falú formában sütjük, akkor kicsit tovább tartsuk a sütőben, kb 45-50 percig. Frissen melegen a legjobb, de másnap is könnyen lecsúszott egy kis bio vanília joghurttal és friss cseresznyével :)

2 thoughts on “Banana Chocolate Cake

Leave a Reply

