Visszajelzés, Coaching – Nyári időszámítás :)

IMG_2344

Egy a múlt héten kapott szívhez szóló visszajelzések közül:

”Eletem egyik leggyonyorubb es egyben legnehezebb szakaszaban vagyok – lassan egy eve, hogy megszuletett a kislanyunk es amellett, hogy leirhatatlanul csodalatos erzes anyukanak lenni, sokszor nagyon nehez is. Nehez, mert meg kell felelnunk mindenkinek … Meg kell? Vagy csak meg akarunk? Azt hiszem en itt rontottam el – a folyamatos maximalizmusom allando kimerultsegbe es kedvetlensegbe vezetett. Itt jottel te, mit napsugar a felhok mogul. Lehet, nagyon koltoien hangzik, de nekem azota tenyleg kisuttott a nap. Azota ismet tudom elvezni a mindennapokat, sokkal nyugodtabb es kiegyensulyozottabb vagyok. Elegendo volt par mondat, amivel helyere illesztetted, az osszekeveredett kirakos darabkakat.
Azota is rendszeresen beszelunk, es nem mondtam, de minden beszelgetesunk segit abban, hogy tovabb epitgessem a ‘boldogsagom’ – ami egyben a csaladom boldogsaga is. Mert igazad volt, ha az anyuka, feleseg, baratno, – tehat a NO – jol van, es boldog, akkor jol van az egesz csalad.
Nagyon szepen koszonom neked a tamogatast es az iranymutatast. Nagyon jo veled beszelgetni, mert rendkivul kozvetlen vagy es konnyu megosztani a gondolataimat. Emellett sokszor egy-egy szoval, fel mondattal segitesz. Nagyon szeretem azt a pozitiv energiat, ami beloled arad. Azt gondolom, ez meg erosebb lenne, ha lehetosegunk lenne szemelyesen is beszelgetni, de igy is nagyon halas vagyok minden alkalomert.”

Mivel anya vagyok én is, és június közepétől vége az iskola időnek Spanyolországban is, szeptemberig már nem tudok bevállalni több 3 hónap és annál hosszabb távú coaching beszélgetéseket, de 1-1 alkalmakat igen. Ha valaki szeretne, tud jelentkezni a vera@appleandsoul.com email címen keresztül. Ősztől pedig újra vállalok majd hosszabb távon is coachingot.

Leave a Reply

