Visszajelzés és Ajándék

DSC_0104

Nagyon sok pozitív visszajelzést kapok a munkám során, ami engem is folyamatosan motivál és inspirál. Minden egyes kliensem maga a csoda. Nagyon szeretek velük együtt dolgozni és látni, hogy mennyire elkötelezettek saját maguk boldogsága és életminőségük jobbá tételeért. Én elsősorban a szeretetteljes és biztonságos teret biztosítom számukra, ami szó szerint minden egyes beszélgetés előtt feltöltök feltétel nelküli szeretettel ♥

Az alábbi szívhez szoló visszajelzést egy csodálatos három gyermekes pszichologus édesanyától kaptam. Végtelenül meghatódtam soraitól és egyben a következő felajánlásra inspirált – a sorok után megtaláljátok azt is.

”Majdnem mindenki ismeri azt az érzést, amikor a problémák csak sorra jönnek, az események magával ragadják az embert. Próbáljuk kezelni a helyzetet, de egy idő után úgy érezzük, hogy túl nőtt rajtunk. Fel kell ismerni, hogy segítségre van szükség. Eljött nálam is ez a pillanat, – pedig nagyon sokáig úgy éreztem, hogy kontroll alatt tartok mindent,- aztán a szervezetem kongatta meg a vészharangot, hogy itt igenis komoly gondok vannak, amit nem lehet mostantól a szőnyeg alá söpörni és azt mondani, hogy majd később foglalkozom vele. Vera honlapja mindig tükröt tartott nekem, hogy így is lehet csinálni: a mindennapokat minőségileg másképpen tudja megélni, mert egyensúlyban van. Ezt szeretném én is, ezért megkerestem őt. Már a válasza is igazolta a korábbi feltevésemet, hogy mennyire jó ember ő, emberileg és szakmailag is. Vera személyét és munkáját hitelesnek, irányadónak és követendőnek tartom. Ha tehetném receptre iratnám fel minden nőnek, hogy beszéljen vele, mert a mondatok amiket megfogalmaz erőt adnak. Ezek a mondatok egy fajta cölöpök, amikre hosszú távon lehet építkezni. A lényegi információk szelíd hangon, de konkrétan, letisztult formában hangoznak el, ami elindítja az emberben a változást. A mondatok tartalmi része mögött ott van a tényleges segíteni akarás, mintha az ember az édesanyjával vagy a legjobb barátnőjével beszélgetne, de jelen van egy ősi női tudás is, ami érezhető, már-már tapintható. Én idáig haladtam az utamon, csak mindig lefelé a lábam elé néztem ( hogy el ne botoljak :), a beszélgetés óta pedig felemelem a fejemet és képes vagyok már más dolgokat is meglátni, melyek örömöt adnak és energiával tudnak feltölteni. Amit képviselsz és csinálsz, az hiánypótló, főként itt Magyarországon. Halasan koszonom neked.

S ezennel szeretnék felajánlani három ajándék beszélgetést, három olyan nő számára, aki úgy érzi, készen áll, hogy beinduljanak a pozitív változások az életében, de egy kis támogatásra lenne szüksége hozzá, talán épp egy beszlégetésre. Ha te vagy az, aki olvasod ezeket a sorokat, írj nyugodtan a vera@appleandsoul.com email címre és megbeszélünk a következő hetekre egy időpontot ♥

Szép hetet mindenkinek!

3 thoughts on “Visszajelzés és Ajándék

  1. Pingback: Health and Life Coaching | Apple and Soul

Leave a Reply

