Live your dreams! Start taking action steps right now!

DSC_48960061

Tegnap este volt az újabb group life coaching session és hihetetlen mennyire energetizálva és inspirálva ébredtem a hatására ma reggel. Pontosan ez az, amilyen hatással egy erőteljes coachingnak lennie kell. Az ember úgy érzi általa, hogy nincs lehetetlen, bármit meg tud teremteni az életben, mert ha képesek vagyunk valamit megálmodni, akkor azt meg is tudjuk csinálni, csak tenni kell érte. Hinni benne és magunkban! S mindezt azzal a támogatással, amit kapunk jóval egyszerűbb és könnyebb érzés.
Ez a life coaching, amiben résztveszek és tanulok egy sokkal magasabb szintű, mint amit eddig tanultam. Én is követek el természetesen hibákat, mint bárki más. Különösen, amikor az ember még az elején tart a dolgoknak. Csak az nem követ el hibákat, aki nem tesz semmit és sosem probál a komfort zonáján kívűl élni, pedig tanulni és fejlődni valóban csak ott lehet elkezdeni! Bármi újba kezd az ember abban garantáltan hibázik is, hiszen senki nem ül le a zongorához és áll fel egy órával később hibátlanul Chopin darabokat játszva, vagy tanul meg egy nyelvet azzal, hogy csak audiókat hallgat. Csak akkor tanul meg beszélni is, ha elkezdi gyakorolni, akkor is, ha az elején csak kézzel-lábbal megy! Lehet, hogy mi még úgy nőttünk fel, hogy ha hibáztunk akkor az megszégyenüléssel járt, de azt tanulom én is jóideje, hogy hibák nélkül nem lehet álmokat szőni és megvalósítani! A tanulási folyamat része! Itt az idő, hogy megtanuljuk elfogadni, mit elfogadni, ÜNNEPELNI a hibákat, amiket csinálunk, mert ez annak jele, hogy tanulni akarunk, fejlődni, többre vágyunk, mint egy helyben toporogni és csak panaszkodni és tehetetlennek érezni magunkat.
Bennünk van minden képesség, ami saját álmaink megvalósításához szükséges, csak bátorság kell, sőt még az sem, csak megtenni az első lépést!! Aztán holnap a következőt, holnap után pedig az azt követőt és így tovább! Kitartással! Az én feladatom, hogy teljesen ott legyek lélekben és maximális figyelmemmel azzal az emberrel, akivel épp együtt dolgozom. Mert abban a pillanatban ott és akkor senki és semmi más nem fontos, csak a kliens! És hogy intuitívan, feltétel nelküli szeretettel és elfogadással támogassam legjobb tudásom szerint, hogy az illető elérje álmait. Ez a célja a coachingnak. Show up and be of service to others! Meghallgatni, inspirálni, motiválni, megerősíteni a hitét önmagában és közösen olyan lépéseket kialakítani a pozitív változások létrehozásához, ami az egyén számára is kényelmes, amit megvalósíthatónak érez. Ha nem tűnik annak, akkor nem jól kalibrálta be az egyén a céljait.


Minden héten kapunk házifeladatokat, amiket alaposan ki kell dolgozni, mert minden úgy válik valósággá, ha teszünk érte, nem csak hallgatunk és még több információt szerzünk be, hanem a tanultakat be is építjük az életünkbe! Másként nem megy, különben egy lépést sem haladunk előre és minden marad a régiben.

Ezen a héten azt a feladatot kaptuk, hogy hívjunk beszélgetésre embereket. Nem kerül semmibe, nincs benne semmi elkötelezettség, csak annyi, hogy lehetőséget adjunk az embereknek magukról és az álmaikról beszélni és ha érdekli a coaching, megismerkedjen vele gyakorlatban is, hogy milyen érzes. Vajon olyan dolog, ami úgy érzi javát és fejlődését szolgálná hosszútávon? Nem történik akkor sem semmi, ha nem jön be az illetőnek, és nem vágyik több beszélgetésre, de legalább kipróbálta és lesz róla egy konkértabb képe. Így ebben a hónapban szeretettel meghívok bárkit egy skype-on történő beszélgetésre, amin átbeszélnénk, hogy mik a céljai, mi az az élethelyzet, amivel esetleg küzd vagy amin változtatni szeretne? Mi az, amiben én tudnék számára segíteni, az élet mely területén lenne legnagyobb szüksége támogatásra ebben a pillanatban?!
Ha esetleg érdekel benneteket, akkor írjatok bátran a vera@appleandsoul.com email címre és megbeszélünk egy időpontot a következő hetekre!

S hogy még valami motiválóval zárjam e sorokat, megosztom veletek a legutóbbi visszajelzést, amit B. Bernadettől kaptam Miskolcról. Abban a megtiszteltetésben és örömteljes tapasztalásban volt részem, hogy együtt dolgozhattam vele az elmúlt hetekben, hónapokban! Ezt írta nekem visszajelzésként:

”Nekem már az is különleges élmény volt, hogy a blogodra és Rád találtam, sokáig csak messziről csodáltam azt az életfilózófiát és életmódot amit képviselsz, de tudtam és éreztem, hogy változásra van szükségem és te elindítottad a változást az életemben. Az út, amit mutattál fantasztikus és én nagyon hálás vagyok érte, hogy részt vehetek/vehettem ebben. A blog amit írsz az egyik legjobb dolog a hétköznapjaimban – mindig örömmel olvasom és minden bejegyzéssel gazdagabb lesz a lelkem:-) Amikor pedig megírtad, hogy a coachingot is elkezded nagyon örültem. Az, hogy beszélhettünk, meghallgattál és tanácsot adtál sokat jelent és már büszkén állíthatom az az önbizalom és megerősítés amit kaptam Tőled már észrevehető (a külvilág számára is:-) Ilyen hamar szerintem még sosem kaptam visszaigazolást – konkrétan megkérdezték a családtagjaim, hogy mi történt velem mert sugárzom és öröm rámnézni. Ebben neked is részed van, az emberismereted, a pozitív energiád és nyugalmad inspiráló, sok tanácsod nagyon megragadt bennem és hasznosítom nap mint nap!
Köszönöm ezt az élményt Neked és teljesen komolyan mondom az, hogy mi “összetalálkoztunk” számomra szinte sorsfordító volt:-)”

Köszönöm és legyen csodálatos álmokkal teli napja mindenkinek ♥♥♥

Leave a Reply

