How much joy do you have in your life?

1926056_10151955714772636_525052079_o-1

Alighogy befejeztem a tanulmanyaimat az IIN-nel, elkezdtem Alisa Vitti 3 honapos Flo Living programjat, amire mar regota vagytam. Az utobbi honapokban kapcsolatban alltam a Flo Living csapattal, igy szereztem tudomast errol a lehetosegrol. Igazabol nekem mindig is nagyon kezzelfoghato es konnyen emesztheto volt Alisa stilusa es protokolja, igy most nagy elvezettel csinalom vegig a programjat, amit nem csak sajat magam hormonalis egeszsege erdekeben teszek, de azert is, hogy meg tobbeknek tudjak altala segiteni!

Mi okoz oromet szamotokra? Az elet egyik legfontosabb kerdese! :)

Alisa Vitti rogton az elso heti eloadas alatt arrol beszel, mennyire fontos, hogy az elvezet es orom szerves resze legyen eletunknek – hormonalis szempontbol is! Fontos, hogy mindig jusson idonk arra, amiben oromunket leljuk, de ugy igazan! Ami szarnya kelti a lelkunket es eneklesre szivunket! Most, ha mindenki magaba nezne, akkor tisztaban vagytok azzal, hogy mik azok a forrasok, amik oromet nyujtanak szamotokra?

Ugyanis amenyiben megfosztja magat az ember az oromforrasoktol, azzal a jelszoval peldaul, hogy ‘Nincs nekem arra idom!’ vagy ‘Micsoda gondolat ez!’, ‘Az luxus’ es egyebkent is ‘Mit szolnanak masok, ha azt latnak, hogy leulok egy bogre tea melle olvasni, vagy csak nyujtozni a napsutesben es elveznem a pillanatot?’ mas forrasok utan fog nezni, ami nagyon sok ember eseteben az EVES – az ETEL maga, kulonosen az edesseg, kave, alkohol utani vagy… ami nemcsak esetleges sulygyarapodashoz es egyeb egeszsegugyi problemakhoz vezethet, de tobbek kozott hormonalis problemakhoz is.

Engedj magadnak idot, ulj le a kedvenc teaddal, es irj le legalabb 5 olyan dolgot, ami oromet okoz szamodra – es itt ne olyanra gondolj, ami masok szamara is feltetlen oromet ad, ez most szoljon ROLAD! Mi ad igazan oromet szamodra? Legyen az barmi! Erezd at es ird le magadnak – esetleg akaszd ki a listat a hutod ajtajara es mielott benyulsz kerdezd meg magadtol, hogy ‘Valoban ehes vagyok vagy valamilyen erzelmi hianyt probalok potolni az etellel?’

joy card

Hogy segitsek, megosztom en is, amik szamomra oromet okoznak az eletben es amik eletem szerves reszet kepezik:

– a termeszetben lenni, napkeltekben es naplementekben gyonyorkodni

– jogazni, meditalni

– fotozni

– zenet hallgatni es tancolni

– tengerparton hosszan setalni

– baratokkal es a csaladommal bohockodni es joizuen nevetni

– leulni egy tea melle es olvasni kedvenc konyvembol

– szemleli az eget vagy csak hagyni, hogy a gondolatok elragadjanak

– kreativ, finom es taplalo eteleket kesziteni

– masokat inspiralni es tamogatni, hogy konnyebbe, felszabadultabba es teljesebbe valjon eletuk

994061_10151791968252636_1626386397_n

Konkretan az egyik kulfoldi kliensemnek szoktam mondani, amikor buntudatot erez mar azert is, csak hogy leuljon 10 percre es elvezze a pillanatot, akkor gondoljon ram es arra, hogy en kulon engedelyt adtam neki, mitobb szeretettel kotelezem ra, hogy hallgasson teste jelzeseire es tegyen eleget nekik. Uljon le es elvezze a pillanatot, es meglatja, utana sokkal kellemesebb erzesekkel halad tovabb a napjaban a ‘kotelezo dolgok’ fele is.

Ahogy Alisa mondja: ”The more pleasure in your life the more energy and better health you will have.” Azaz minel tobb orom van jelen az eletedben, annal tobb energianak es jobb egeszsegnek orvendhetsz. Teljesen egyetertek vele!

Ha van kedvetek itt  a kommentben is megoszthatjatok velem, hogy mi minden okoz oromet szamotokra es hogy mennyire hagytok ezekre idot?! ♥

10 thoughts on “How much joy do you have in your life?

  1. Köszönöm ezt a bejegyzést! Ez nekem is szólt, haj, de még mennyire. Leírom most neked a listámat, aztán kirakom ide magam elé az inspiration board-ra is, hogy mindig emlékeztessem rá magamat. Mert hajlamos vagyok először a kötelező dolgokat megcsinálni, aztán utána az örömteli dolgokat. Ha marad rá idő, ugyebár…:
    – Kreatívkodni (karácsonyi díszeket, mindenféle kézműves dolgot készíteni)
    – sportolni akár itthon, akár a természetben
    – új tájakat, országokat, városokat felfedezni
    – olvasni az éppen aktuális kedvencemet
    – csak úgy szöszmötölni itthon
    – idegen nyelveken beszélni
    – barátokkal, családdal találkozni

  2. Koszonom Ildiko, hogy megosztottad a te listadat is! Remelem ki is nyomtattad :)) Akar be is keretezheted :)) Hallgass mindig belso bolcsessegedre es lassits, amikor a tested jelez, hogy tulporogtel. Mindenkivel elofordul, velem is, a lenyeg, hogy vissza tudjunk venni, amikor jon az elso jelzes es ne varjuk meg a nagyobb jeleket…
    Oleles, Vera

  3. Képzeld ezen poszt óta sokkal lassabb vagyok. Vagy máshogy fogom fel a dolgokat nem tudom. De olyan kipihent vagyok (általában, nyilván nem minden nap), szépen teszem a dolgokat, és mégis mindenre marad idő. Pedig sok időt töltök Liliánával is, leülök mellé, játszok vele és mégis. Mégis mindenre van idő, még a napi sétákra is, amire az elején azt mondtam, hogy ez is egy kötelező dolog és nincs is ennyi időm, hogy ez is beleférjen… Úgyhogy hatott rám a posztod nagyon! Köszönöm :)

  4. Pingback: Ételek, amik segítenek vércukorszintünk és hormonháztartásunk egyensúlyban tartásában | Soulful Living

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s