Izgatott! Megerkezett az elso diploma!

10641170_10152354046102636_4784643267154100534_n

Tudom, hogy mar irtam, hogy vegeztem az IINnel, de most erkezett meg a postaval a hivatalos bizonyitvany az AADP-tol arrol, hogy elismeri az American Association of Drugless Practitioners tevenysegem, mint Holisztikus Egeszsegugyi Tanacsado :-))) Az IINtol meg nem erkezett meg a bizonyitvany, de ez mar kikerulhet a falra vegre!

Statisztikak egyertelmuen kimutatjak, hogy azok az emberek, akik kepesek kisebb es nagyobb elet momentumokat egyarant unnepelni sokkal boldogabbak :-)) Ugy erzem egyre jobban megy ez nekem is! Bar tokeletes terepen vagyok, hiszen a spanyoloknal/latinoknal jobban unnepelni az eletet keves nep tudja ilyen szinten. Hatnak ram! Kimerem most mar azt is mondani, hogy buszke vagyok magamra, nem azert mert nehez lett volna elvegezni az IIN kovetelmenyeket (nem volt az), hanem azert, mert vegig vittem egy ujabb almom – pedig mindig vannak lepesek, amik elsore ijesztonek tunhetnek, but we do them anyway, right?, because we’re true life warriors?! Kitartottam, megtalaltam az utjat-modjat es hallgattam a szivemre, ami azt diktalta, hogy a leheto legtermeszetesebb modon, tiszta szivvel es legjobb tudasom szerint segithessek noknek megelni azt a teljesseget es kulso-belso gyonyoru noi egyensulyt, ami bennunk lakozik es amire szulettunk!

Hogy beiratkozzam az IINre, talan irtam korabban, de egy mely meditacio utan kaptam jelet. Miutan elvegeztem a San Francisco-i California Egyetem altali alap taplalkozas szakertoi kurzust, leultem es arra meditaltam, hogy mutassannak az egiek nekem jelet, hogy mi a kovetkezo lepes, amit meg kell tennem. photo (12)Ezutan nem sokkal kinyitottam a laptomom es megjelent a kepernyon az IIN-es kis emblema egy blog oldalan, rakattintottam es azonnal be is szippantott az oldalon talalhato rengeteg informacio es amikor a primary food koncepciohoz ertem, mar tudtam, hogy ez pontosan az az iskola, amirol azt hittem csak almaimban letezik. Egy oran belul, hogy ratalaltam az IINre, regisztraltam es kaptam egy hivast a sulitol, es ugyan meg eltelt felev mire el tudtam a kepzest kezdeni, addigra en mar minden letezo letoltheto anyagukat atolvastam, meghallgattam es teljesen felkeszulve vagtam bele. Tovabbra is eletem egyik legjelentosebb es legjobb dontese volt ez a porgram es csak ajanlani tudom mindenkinek, aki ezen a teren szeretne tovabb tanulni! Ha jelzi a nevem, akkor tovabbi kedvezmenyekhez is juthat barki a tandijat es ajandekokat illetoen!

A Graduation ceremonia jovohet szerdan vagyis nekem csutortokon hajnalban lesz – fel szeretnek tudni kelni hajnali 2h-kor, hogy resztvehessek az online unneplesben :-) Azert hogy megvaltozott a vilag :))) A jo oldalat tekintve, micsoda lehetoseg, hogy ma mar a vilag barmely pontjarol be tud az ember a vilag barmely programjara, kurzusara, egyetemere jelentkezni es online vegezni a tanulmanyait. Az egyik nagy elonyet abban is latom, hogy egy 1500 fos osztalyban mennyire szines emberek gyultek ossze, s ha nagy hanyadban amerikaiak is vegzik a programok, szamos kulfoldi is resztvett a vilag kulonbozo pontjarol igy igazi multikulturalis elmeny volt mindvegig, ami nekem annyira sokat jelent, hiszen igazi letelememet biztositja!

Ezuton is szeretnem a ti tamogatasotokat megkoszonni, mert ebben az is benne van ‘tetotol-talpig’ ♥♥♥ 

photo (11)

 

4 thoughts on “Izgatott! Megerkezett az elso diploma!

  1. szívből gratulálok!Leld továbbra is ilyen örömöd és boldogságod ebben a fantasztikus munkában !
    én köszönöm NEKED!bárcsak közelebb lennél;)

  2. Boldog és büszke vagyok, hogy megtaláltad a saját utadat. Tudom, hogy szeretettel és sikeresen tudod majd használni az eddig tanultakat és a tapasztalatok segítenek abban, hogy még több sikert érj el. Millió puszit és ölelést küld anya!:)

Leave a Reply

