Easy Roasted Veggie Soup

Kellemes Hetfot Mindenkinek!

Ez egy nagyon egyszeru es szuper taplalo leves. Barmilyen zoldsegbol elkeszitheto, ami finom grillezve. En szeretem paradicsomos alapura kesziteni, es ami itthon van, abbol keszitem. Ma a kovetkezok voltak itthon: paradicsom, cukkini, paprika es repa. Egy jo oran at grilleztem oket a sutoben. 30percet lefedve, 30 percet szabadon. Ontottem ra oliva olajat, megsoztam, borsoztam, tettem ra friss bazsalikom leveleket, es szortam egy kis orolt oreganot a tetejere. Miutan elkeszult, levettem rola a bazsalikom leveleket, es a zoldsegek levevel egyutt leturmixoltam az egeszet. Adhato hozza bio alaple, amivel egyutt meg felforralhatjuk, es kesz is :-) ¡¡Que Approveche!!

roasted veggie soup

One thought on “Easy Roasted Veggie Soup

Leave a Reply

