Mandulas afonyas sutemeny

DSC_0214

Hozzavalok:

1 bogre orolt mandula

1/4 bogre orolt zabpehely

kokuszcukor izles szerint, en csak egy kis kanallal tettem hozza

Csipet vanilia es fahej

1/4 bogre folyekony kokusz zsir

1/4 bogre  kokuszreszelek

1 bio tojas – opcionalis

1tk bio sutopor

+pici viz, ha nem all ossze suru masszava

1-1 marek afonya

1-1 kis hoallo uvegtal, en ezekben az IKEAs formakban sutottem

afonyas suti

Osszekeverjuk az osszes hozzavalot, majd ovatosan belenyomkodjuk az afonyat es betesszuk 200 fokon 30-35 percre. Sutotol is fugg, nekem eleg volt 30 perc es szepen megpirult a teteje, es isteni lett!

4 thoughts on “Mandulas afonyas sutemeny

  1. Eddig is tudtam, hogy nagyon egyforman gondolkodunk – es etkezunk – es milyen erdekes, pont ezt a receptet tettem fel par napja a Gasztroanyukak az USA – ban oldalra, csak en nem pitenek sutottem ki, hanem kicsi amerikai tipusu palacsintaknak. Nagy sikere lett!!!!! En cukor nelkul csinaltam, a fiuk imadtak!!!!! Zold teaval kaptak reggelire…..puszi!!!!!!!

    • Szuper jol hangzik Angie palacsintakent is :) En is mindig teszek mandulat a palacsintatesztaba mert olyan puhava valik tole es finomma :) S en mint allando greentea-fan megertem, hogy azzal talaltad :) puszi!! es remelem jol vagytok es elvezitek a csodalatos kaliforniai idot!! Gyonyoru a kertetek!!

  2. Szenzációsan jó ez a sütemény! Én eperrel csináltam és végre nem lett az a folyós pite belőle. Én nem tettem bele tojást, helyette chiamaggal sűrítettem. Ha nem probléma, megosztanám a blogomon (www.anniestaste.blogspot.hu) az epres verziót :) Üdv., Anikó

  3. Szia Aniko, de jo, hogy elkeszitetted es visszajelzest is adtal rola! Nagyon Koszonom, es persze nyugodtan oszd meg masokkal is, en csak orulok neki :) Sutes szempontjabol abszolut nincs szukseg tojasra igy van, egy kanal beaztatott chiamag v lenmag tokeletes hozza! Csinaltam mar en is sargabarckkal es mandulapelyhekkel a tetejen es azzal is isteni, de szinte minden gyumolccsel bevalik. Szerintem is tokeletes nyari sutemeny. Konnyu es finom, es meg tartalmas is :) Egyebkent nagyjabol ugyanez az alaprecept a kortes csokis sutimnek is, amikor a nyers kakaoport es tobb kokuszcukrot teszem hozza es a tetejere korte szeleteket. Mennyei az is! Udv neked is! Vera

Leave a Reply

