Back from NYC! :)))

spring here and there

Azert nem mindennapi megelni, hogy az ember egy heten belul -15 fokban jar egy varost, majd +22 fokban! Szamomra dobbenetes kulonbsegnek tunt, amit New Yorkban es Madridban tapasztaltam par nap elteressel. Tortent mar ilyen korabban, amikor a telbol koltoztunk Mo-rol, a nyarba, Ausztraliaba, de az egyik orszag a Fold eszaki felteken talalhato a masik meg a delin, igy nincs benne semmi furcsa, hiszen mas evszakot irtunk a ket helyen. De ugyanabban az evszakban ennyire extrem veget megelni erdekes volt nagyon. Aminek pedig kulon orulok, hogy a szervezetem siman jol vette a lapot es nagyon jol allta a kulonbsegeket, es meg jetlag-em sem volt! Faradtnak faradt voltam az elso ket nap New Yorkban, de igazabol azert mert nem tudtam aludni csak a harmadik naptol kezdve. De a jetlag nalam mindig nyugatrol-keletre ut, azaz visszafele kellett volna Madridba erkezes utan, de meg sem ereztem! Nagyon szuper volt, es maris jovok egy nagyon hosszura sikerult beszamoloval!!! XO

Leave a Reply

