No more playing small but living up to our full potential!

Hosszu hetek es honapok finomitasa utan ma vegul megosztottam az uj website-om: www.appleandsoul.com a nagy IINes csoportban is es annyi pozitiv visszajelzest kaptam, mint eletemben talan meg soha. Mindenkinek nagyon tetszik a nev, a logo es nev mogott huzodo tortenet, es az egesz honlap design.

appleandsoul

Igazabol anno, amikor honapokkal ezelott lefoglaltam a domaint a GoDaddy-nel, az asszisztens lany, akinel akkor mar a harmadik nevet foglaltam visszairt, hogy fenomenalisnak tartja a nevet! Hu, nagyon jol esett, ‘am off to a great start’ gondoltam magamban, foleg azok utan, ahogy a nev is megtalalt engem, az egesz olyan ‘flow’ elmeny volt! Aztan az elmult heten a IIN support teammel beszeltem tobb fordulon at, hogy ossze tudjam kotni az IINtol kapott website-ot a sajatommal es az ugy lebonyolitasa vegen irtak nekem, hogy nagyszeruen nez ki az oldalam! Gondoltam ez is az amerikai kozvetlenseg es udvariassag resze. Viszont a heten tobb ismeretlentol is kaptam az Apple & Soul FB oldalra uzeneteket, miszerint fantasztikusnak tartjak a nev valasztasom es a website-omat is! Ezeket szinten mind udvarias es kedves dicsereteknek vettem, aztan ma szemem ugyebe kerult ez a cikk, hogy igenis eszre kell vennunk sajat magunk pozitiv tulajdonsagait es elismerni azokat! Senkinek nem teszunk vele jot, ha alulertekeljuk magunkat. Fel kell nonunk sajat magunkhoz, sajat magunk nagyszerusegehez! Ugy erzem ez a het uzenete szamomra!

tumblr_mxd0ktL7iI1s9v5qzo1_400Olyan konnyen le tudunk inteni vagy visszautasitani minden ‘bokot’, es nem venni komolyan, ures szavaknak tekinteni, pedig mindenki jo, sot NAGYSZERU valamiben, legyen az barmi! TI IS, EN IS, MINDENKI!!! Lehet egy vagy akar tobb dolog is! Ha rajovunk mik az erossegeink, fejlodesunk javara tudjuk forditani oket! Nem kell szegyenloskodni, mint ahogy szocializaltak bennunket – hanem elfogadni, megkoszonni es elni vele, valamint a masokban levo pozitiv tulajdonsagokat is megdicserni, hangosan kimondani, elismerni! Gyakorlast igenyel ez is, mint minden, de megeri! Mert persze ha mi nem ismerjuk el sajat magunkat, akkor tudatalatti szinten masoknak sem engedjuk meg, hogy elismerjenek bennunket! Onmagunkon kezdjuk mindig a munkat, ami kigyuruzik a kornyezetunkre. Minden olyan iranyba valtozik, amilyenbe mi magunk is!!

Csak, hogy egy par kedves kommentet kiemeljek a sok kozul, amik teljesen atmelegitettek szivem-lelkem:

The website looks professional and very well thought as if it was done by the designer. I am the co-owner of a branding agency in NYC and I know that it takes time to reach that level of quality!”

”Your website, Vera, is so peaceful, beautiful, happy, classy, feminine, clean, simple, down-to-Earth, and inspiring with all the beautiful photos and it is just so fitting to you! LOVE it!!!!”

”Vera! I love your website, it’s beautiful, it is very artistic. It gives you the desire to return to it, because there is a feeling of peace, clarity and beauty. I love the character behind the writing.”

”Vera everything you touch just turns to a work of art:) Big congrats on your new coaching site, sweetie! It looks sooo inspiring!”

Meg az allam is leesett, hogy kaphatok ilyen dicseretet, amikor ‘nem is ertek a web design-hoz! De nem az a lenyeg, hogy nem tanultam web designt, hanem az, hogy amit az ember szivvel-lelekkel csinal, annak meglatszodik az eredmenye, masreszt, amit vizualisan elkepzeltem magamban, sikerult atadni, meghozza ilyen szinten! Orult jol esett, mint ahogy minden egyes pozitiv komment! Sokaig vartam vele, hogy megosszam az oldalam ennyi ember elott, de vegul az egesz heten kapott folyamatos pozitiv visszajelzesek meghoztak a batorsagom es megtettem es oriasi tanulsag volt a szamomra, es szeretnem elsajtitani, hogy ezt az erzest meg is tudjam tartani, hogy tovabb toltekezhessem belole, es altala meg tobbet adhassak masok szamara is! Itt is megkoszonom az IINnek, kulon Katnak, Berninek –  nektek, hogy ‘meghallgattok’, irtok, visszajelzest adtok! – hogy ezen a hihetetlen intenziv uton kovettek, ami soran megannyi rejtett oldalunkkal ismerkedhetunk meg, so hogy segitenek Hany folyamtosan kilepunk sajat komfort zonankbol ezalatt az egy ev alatt es inspiralnak ra, hogy utana is igy tegyunk! S meg csak a harmadanal tartunk a programnak!

Mindenkinek legalabb ilyen pozitiv elmenyeket kivanok, amik segitenek az onbizalmunkat megerositeni!! Mert ha egyeni szinten megy, akkor kozosen is, es kozos erovel az ember mindig tobbet erhet el! Ahogy a koreai mondas mindig eszembejut: ”No one prospers unless others prosper!”

♥ Here’s to a wondeful next week! ♥

7 thoughts on “No more playing small but living up to our full potential!

  1. Jaj, de jó. :) Örülök a sikereidnek drága! És örülök, hogy én is éppen tegnap dicsértem meg a honlapodat, mert tényleg nagyon szép és átjön a szívvel-lélekkel készítés érzése a sorok közt. :)
    Nagyon tetszett ez a bejegyzésed. :) Tényleg fantasztikusak, egyediek vagyunk mindannyian és meg kell találnunk azt a területet, ami az erősségünk, és amiben ki tudunk fejlődni. :)) Ki ebben- ki abban. :) A lényeg az, hogy benne legyen a szerelem abban, amit teszünk, mert csak akkor vagyunk hitelesek, és jók, ha igazán szeretjük azt, amit csinálunk. :)

  2. Szintén nagyon örülök ezeknek a nagyszerű híreknek! :) Egyik kolléganőm mondta még decemberben, hogy nem szokás szembedicsérni a másikat, amin teljesen ledöbbentem… Szerintem igen is kell a pozitív visszajelzés mindenkinek, hogy jó abban, amit csinál, különben mi értelme az egésznek. Csak, ahogy te is írtad, meg kell találnunk a saját utunkat. :)

  3. Koszonom lanyok! Szamomra is teljesen termeszetes, hogy megdicserjuk es biztassuk, tamogassuk egymast – bar ez az angolszasz mentalitasnak is koszonheto immar tobb, mint egy evtizede, ami a mi csaladi eletunkbe is belopta magat es jelen van! Kozben magammal szemben megsem tudtam mindig megtenni, ezt most kicsit ujra tanulom. De ez is resze ugy gondolom sajat fejlodesunknek, hogy megtanuljuk elfogadni es ertekelni sajat magunkat! Az onbecsules es ertekeles hatalmas feladat szerintem mindenki szamara, es a legtobb ember kuzd vele, nem veletlen, hogy annyi ember szenved emesztesi problemakkal… lehet hamarosan behozok egy kis thetas letolteseket is, amiket majd megosztok, es aki akarja letolti maganak is :-) En most allandoan mondogatom elalvas elott magamnak, hogy ‘It’s safe to feel supported, loved and accepted, to have confidence and healthy self-esteem, and see the greatness in me and in others alike….etc :-) A pozitiv szemleletet egyebkent alapvetoen edesanyamnak koszonhetem, amiert orokke halas vagyok neki, es annak, hogy gyerekkoromban elkuldtek gyerek agykontroll tanfolyamra! Azota a magam utjat jarom es fejlesztem magam, de voltak mely pontok az en eletemben is, amik tanitasat nem mindig lattam meg azonnal, csak esetleg evekkel kesobb. Ugy gondolom, hogy ahhoz, hogy valoban tudjunk adni es segiteni masoknak is, fontos tisztaban lennunk sajat erossegeinkkel, s altala megjobban kibontakozhatunk sajat eletfeladatunkat illetoen!
    Nagyon sok oleles nektek is es csodaszep napot meg szemelyes sikereket!!!

  4. Én annyira büszke vagyok Rád, hogy el sem tudom mondani!
    Csodálatos a weboldal, a fejlődésed, és minden komment amit kiemeltél, tökéletesen igaz! :)
    Köszönjük, hogy vagy! ♥

Leave a Reply

