The meaning of my name :-)

Ebben a positively overwhelming idoszakban, amikor ugy erzi az ember, hogy minden izgalmas dolog egyszerre tortenik, es egyszerre kell egy csomo kulonbozo dologra fokuszalnia, en szep nyugodtan megneztem, hogy akkor pontosan mit is jelent a nevem :-) Haha :D

Sokan ugy gondoljak, nevunk eros kihatassal van eletunkre, szemelyisegunkre es eletfeladatunkra. Erdekes utanajarni es megnezni mi is a pontos jelentese, ha masert nem, just for fun :-)

A VERAnak harom jelentese van, attol fuggoen melyik eredetet nezzuk.

Truth/Igazsag – egyedul ezzel a jelentessel voltam tisztaban, es mindig is nagyon eros volt az igazsag erzetem, ameddig ra nem jottem, hogy mindenkinek meg van a sajat igazsaga, ami nem feltetlen egyezik. Ami az enyem, az nem biztos, hogy mase is es vice versa es ez igy teljesen rendben van :-)

Faith/Hit – ezt a jelenteset nem ismertem, de erre van az eletben az egyik legnagyobb szuksegunk, es ez az, amit mindenki magaban talal meg ♥

Summer/Nyar – ez pedig ugy erzem eleg sok mindent megmagyaraz :DDD

HDRtist HDR Rendering - http://www.ohanaware.com/hdrtist/

Nagyon szep napot kivanok mindenkinek es kivanom, hogy elsosorban azzal foglalkozhasson, ami szive vagya ♥ Most ‘repulok tovabb’ :))

4 thoughts on “The meaning of my name :-)

  1. :) Abszolút illik rád a neved. :) Jobb nevet nem is kaphattál volna a szüleidtől.
    Annyira szeretné(n)k én (mi) is egy megfelelő nevet adni a kisbabának, de lehet, hagyni kellene, hogy ő súgjon… :)

Leave a Reply

