Isteni enchilada leves

enchillada

Ezt ugy erzem meg kell osztanom magyarul is, ha esetleg valaki nincs nagy baratsagban az angollal, akkor se maradjon le rola :-) Egyszeruen mennyei! Kifejezetten tokeletes teli hideg napokra testet-lelket melengeto izeivel. Nagyon egyszeru elkesziteni, bar viszonylag sokaig kell fozni. De a preparacios ido rovid.

Hozzavalok:

250 g paradicsom szosz – en ezuttal a bio boltban vettem, amit fokhagymaval, hagymaval keszitettek el.

Ha csiposen szeretnenk, akkor mehet bele egy kis chili, izles szerint.

1 deci novenyi tej – en Kara kokusztejet hasznaltam.

1 pohar bio zoldseg alaple

1 uveg (500g) bio fott bab

1 pohar fagyasztott kukorica

2 szem paradicsom felkockazva

Fel zacsko (kb 150g) bio seitan, hosszanti csikokra felszeletelve

Fuszerek: romai komeny, so es orolt bors

Tortilla es avokado talalashoz.

Az osszes hozzavalot es fuszert beletesszuk egy labosba, kiveve a szejtan csikokat es feltesszuk fozni. Jo egy oran at fozzuk alacsony fokozaton, majd hozzaadjuk a szejtan csikokat es tovabbi fel orat fozzuk meg. Bio tortillat megpiritottam, majd negyfele vagtam es azzal illetve frissen felszeletelt isteni avokadoval talaltam! Mennyei!

2 thoughts on “Isteni enchilada leves

  1. Nagyon gusztán néz ki! :) Szejtán nélkül is lehet szerinted készíteni? Mert azt nem láttam még itthon sehol, vagy csak nem emlékszem. :(
    Szerintem ezt jövő héten meg fogom csinálni magamnak, mert most úgyis paradicsommániás korszakomat élem, meg a babot is nagyon szeretem. :)

  2. En a heten is csinalok egy nagy adagot ujra, mert annyira kivanom :)) Isteni, komolyan! Siman tudod helyettesiteni akar shiitake gombaval is, vagy csak kihagyni egyszeruen! Amugy anya vett mar otthon seitant, de teljesen mas fajtat, mint amit itt lehet kapni. Az itteni szivacsos, az otthoni mint valami gumi… azt felejtsd el, anelkul is toketeles :)) puszi

Leave a Reply

