My new website & business card

A legutobb akkor tettem fel kepet a nevjegykartyamrol, amikor a koreait mutattam be. Most azonban ujra eljott az ido :-) Ezt az egyszerre kreativ, humoros es letisztult szepseget ismet Toth Dianak koszonohetem! ♥ Meglepett vele, mert azt hittem csak a logot tesszuk majd ra, de ez a kis uveg mindennel jobban engem ad vissza szerintem :-) Ha igazan konzekvens akartam volna maradni, akkor a hatterbe is ezt az uveget teszem fel, amiben amugy friss hazi keszitesu kokusz es dio tej van egy kis vaniliaval, datolyaval es fahejjal ;) De a kartya nekem igy tokeletes, ahogy van :-) Jo erzessel osztogatom :-)

nevjegy

S megszuletett vegre az uj website is, amin mar hosszu hetek ota dolgozom es meg biztosan lesznek rajta apro vizualis valtoztatasok. Nagyon sok munka, kitartas, kerdes es ketseg volt megalkotni, de nagyon buszke vagyok, hogy ilyen minosegben sikerult eletem elso igazi hivatalos website-jat megalkotnom :-) Fogadjatok szeretettel: http://www.appleandsoul.com/ es minden visszajelzesnek nagyon orulnek es koszonom Mindenkinek, aki reszt vett az ‘ertekelesben’ es inspiralasban! ♥

screen-capture

Szep hetveget, mindenkinek!

6 thoughts on “My new website & business card

  1. Szia,

    Letisztult, egyszeru es gyonyoru! Nagyon atjon minden irasodbol hogy mennyire kerek a vilagod, rengeteg idod, munkad es energiad van benne elhiszem, de viszonylag rovid ido alatt jutottal el ide es megallithatatlanul torsz felfele. Kovetendo pelda lehetsz, Hiteles vagy!!
    Hogy tudsz ilyen elettel teli gyonyoru szines fotokat kesziteni?! :)

  2. Koszi!! Ha letezik soul photography, akkor en valoszinuleg azt gyakorolom, legalabbis igy erzem, mert amugy technikailag tovabbra sem ertek hozza, en mindig ‘hangulatokat, erzeseket, kimondatlan torteneteket’ szeretnek visszaadni veluk, nem csak egy etelfotot.
    Csodaszep hetet mindenkinek es jo karacsonyi keszulodest!

Leave a Reply

