Quinoa Kale Patties with Sweet Potato

veggie patties

Mennyiszer probalkoztam mar ezzel korabban, de ez az, amit szivesen meg is osztok, mert valami isteni lett! Szerintem ezt az unnepek alatt meg ujra elkeszitem,  olyan ‘festive’ a kinezete es az ize is :)

Hozzavalok: 1 bogre kifozott quinoa, 1-1 kozepes kifozott,  edesburgonya es sima krumpli krumplinyomoval puresitve, fel piros paprika felkockazca, 1/3 lilahagyma felkockazva, 2 level kale aprora tepkedve, de mehet bele barmilyen mas zold level, ami elerheto – itt nem reg kezdodott a kale szezon –

Fuszerek, izles szerint: orolt fustolt pirospaprika, so, oregano, majoranna, romai komeny,

Az osszes hozzavalot villaval osszenyomkodjuk es keverjuk, majd vekony olajon kisutjuk. Nagyjabol 4-4perc kell egy-egy oldalnak, de mivel minden osszetevoje fott, igy nyers semmikepp nem marad :) En addig sutottem oket mig nagyon enyhen megpirultak.

Szerintem annyira finom, irjatok meg, ha kiprobaljatok mindenkepp :)

6 thoughts on “Quinoa Kale Patties with Sweet Potato

  1. A recept nagyon jokor jott, most vettem eszre egy 2kg-os organic quinoa csomagot a konyhaszekrenyben, ugyhogy pont ilyen recepteket keresek. Koszi!!!!!

Leave a Reply

