Logo and Name evolution

Ahogy igertem, jojjon roviden a folyamat :)

Nev 1.

Food for Body and Soul – nem volt elerheto .com valtozatban, igy ele kerult a Food for Healthy Body and Soul – igy viszont mar tul hosszu lett, es nem lett volna ember, aki ezt megjegyezte es leirta volna.

Tipp: valami rovid frappans nev, legjobb, ha mindossze ket szobol all, es lehetoleg olyan legyen, ami nem tucat. Igy jott a kovetkezo otlet:

Nev 2. 

Wholesomelife.com – nem elerheto .com valtozata, es azt a visszajelzest kaptam, hogy ez a szo nem ismert es hasznalt Mo-on es valoszinuleg mas nem angolszasz orszagokban, igy limitaciot okoz. Pedig nagyon szerettem ezt a nevet is, de mivel amugy sem volt elerheto, nem akartam tulragozni, mert akkor meghosszabb es bonyolultabb lett volna masoknak megjegyezni.

Tipp: valasszak olyan nevet, amiben benne szerepel a sajat nevem is (ezzel a gondolattal amugy mai napig nem baratkoztam meg, annak ellenere, hogy nagyon szeretem a nevem :)

logo_evolution

Nev 3.

Igy lett: Vera Soul Food – ez elerheto volt :-) De van, aki szerint egymasra pakolt, nem igazan tiszta uzenettel rendelkezo nev, a Soul food raadasul az afro amerikai konyhara is hasznalatos, ami igencsak tavol all az egeszsegtol… Ebbe en nem is voltam beleszeretve, csupan a logojaba, de abba nagyon :-)

logo_green_320pxMar le is foglaltuk a verasoulfood.com domaint a GoDaddy-n, amikor is bevillant es megjelent az igazi: Apple & Soul, aminek jelenteset az elozo posztban mar leirtam, de kozze teszem azt is, amit Dia, a grafikai tervezo gyonyoruen megfogalmazott.

Mindegyik logo alomszep volt, imadtam oket. Az elsot es a harmadikat kulonosen nagyon magamenak ereztem, de miutan megszuletett az igazi nev Apple and Soul, ahhoz mar nem illettek, es bar gyonyoru mind, a mostani valt a kedvencemme. Az alapjat a harmadik verzio adta, ami illik a zold alma jelentestartalmahoz :) Ugy erzem pontosan azt kozvetiti, amit szeretnek! A tobbi logobebi (ahogy egymast kozt neveztuk), pedig meg marad gyonyoru emleknek :-) Az elsobol talan egyszer csinaltatok egy szep medalt :)))

5 thoughts on “Logo and Name evolution

  1. Szia,

    Gratulalok!! Tetszik a logod es nagyon beszedes, a folyamat es a vegeredmeny is! Az pedig kulonosen megfogott az irasodban, hogy ez egy hatalmas lepes szamodra es egy kovetkezo szint felvallalasa! Olyan jol megfogalmaztad!

  2. Igen, nagy lepes, de valahol melyen termeszetes is, hiszen ezzel foglalkozom evek-ota, ebben a kis ‘safe heaven’ben persze mas volt es ez ahhoz kepest mostantol egyre tobbek elott is vallalom fel magam…de hiszek benne, amit adok, azt kapok. biztonsagot, kedvesseget, feltetel nelkul elfogadast es szeretet kuldok es az is erkezik vissza hozzam. Tenyleg halas vagyok ertetek, hogy ilyen csodalatos es kulonleges embereket vonzottam eddig is az eletembe!!

  3. Ismet egy oriasi bolcsesseg! Amit adok azt kapok. Ez ismet beleteszem a hatizsakomba :) hogy segitsen majd az en kovetkezo szintemre lepesben!
    Koszonom!

Leave a Reply

