Food for body and soul

Itt is megosztom ezt a kep montazst, es itt hozzafuznem azt is, hogy ez lett volna eredetileg az uj website neve (Food for body and soul), de mint kiderult ebbol mar tucat masik van, en meg nem akartam beletartozni, szoval tovabb leptem, de keszulok megosztani a website nevek fejlodesi szakaszait is, hogy melyik nev miert lett elvetve es miert lett vegul az, ami :-) Remelem erdekel benneteket is, mert ezek olyan izgi fazisok, s bar neha ugy erzi az ember mar nem latja a fatol az erdot, es mar kulonben sem letezik olyan eredeti nev, amibol meg szabad lenne a .com valtozat, aztan egyszercsak villamcsapaskent megerkezik a nev. Ez a nev, ami vegul megszuletett, ez mar azutan erkezett hozzam, miutan lefoglaltam a domaint az elkepzelt uj nevvel. Mar abszolut nem is agyaltam rajta tovabb, megbekeltem a nevvel, eppen az egyik eloadast hallgattam, amikor egyszer csak varatlanul megjelent lelki szemeim elott es tobbe nem tudtam mar elvalni tole. Hasonlo erzes volt, mint amikor anno Dani maga uzente ki a pocakombol a sajat nevet, mikozben mi ket teljesen mas nev kozott vacillaltunk. Nem mi adtuk neki, hogy Dani, o ezt konkretan es hatarozottan meguzente, ami utan mertunk volna masik nevet adni neki. S valoban, o ‘clearly’ Dani :-) S most ezuttal megint mintha az Univerzum, vagy maga a website :D meguzente volna, hogy ez az, en meg bizom az intuiciomban. S hogy milyen kis apro csavar van benne, ami miatt azonnal beleszerettem, azt is hamarosan elarulom!

food for body and soul

Visszaterve meg a kep montazsra es nevre, tervezek a tovabbiakban is ilyen jellegu kep osszeallitasokat kesziteni, akarcsak eddig is, csak mostantol ‘Food for body and soul’ sorozat reszeikent (sot, a nevet meg nem vetettem el teljesen a keszulo ebooknak sem, de az meg odebb van kicsit), es lehetoseg szerint az etelek nevet es receptjet is megosztom majd, amik nagyjabol egy-egy teljes napra adnak hangulatokat es inspiraciokat, hogy miket fogyaszthatunk egy nap leforgasa alatt :)

One thought on “Food for body and soul

Leave a Reply

