Banana apple and quinoa porridge/smoothie

quinoa porridge

Ha jol emlekszem, ezt meg nem irtam le itt. Ma reggel a smoothie valtozatat keszitettem, s mivel frissen melegen foztem a quinoat (a turmixhoz es kasahoz szinte mindig novenyi tejben fozom, egyebkent vizzel, ha csak koretnek keszitem!), ezert jo meleg smoothiet kortyolgatok epp :)

Hozzavalok: 2 marek kifozott quinoa, 1 erett banan, fel zoldalma, 2 ek orolt goji es lenmag, opcionalisan 1ek mandulakrem, csipet fahej es vanilia es attol fuggoen, hogy suru ‘kasa’szeruen szeretnenk enni, ugy kevesebb tej/viz kell hozza, es en olyankor a tetejet megszorom vmilyen diofelevel es szaritott gyumolccsel. Ha viszont smoothiet keszitek belole, akkor, mint ma reggel  2 deci novenyi tejet es 1 deci szurt vizet adtam hozza.

Before serving, sprinkle it with some love ♥

Leave a Reply

