Easy and delish plum and fig cobbler

fig plum cobbler

Nem vagyok nagy suti sutos, de azert idonkent probalkozom, es mivel annyi szilvank es friss fugenk van minden heten, mindig vmi ujat szeretnek kesziteni beloluk :-) A nyar folyaman is keszultek szilvatortak, de vagy elfelejtettem menet kozben leirni az elkesziteset vagy egyszeruen maga az elmeny volt felejtheto. Most azonban jegyzeteltem es megerte, mert a vegederdmeny nagyon jol sikerult :)

Hozzavalok: 6 friss fuge, 6 szilva, 1ek friss citromle, 1tk fahej. Tesztahoz: 1bogre orolt mandula, fel bogre tonkolyliszt (vagy ki milyet hasznal), 1ek juharszirup, 1ek orolt goji es lenmag keverek, fel tk bio sutopor, csipet so, 2ek kokuszolaj es kb 1 deci novenyi tej – erre nem emlekszem pontosan mert en is csak ugy osztonbol ontok/szorok mindent sutes-fozes kozben, de annyi szukseges, hogy az allaga suru de kozben mar folyekony legyen :)

A szilvat es a fuget is feldaraboltam negy-negy cikkre, osszeforgattam egy talban a juharsziruppal, citrom levevel es fahejjal majd hoallo uvegtalba tettem. S miutan a cobbler tesztat is osszeallitottam, nagyjabol raontottem a tetejere es betettem a sutobe 200 fokon 45-50percre sutni, mig meg nem barnult a teteje. En egy helyben ket kis tallal becsuletesen befaltam belole :-) Jo etvagyat masnak is hozza!

3 thoughts on “Easy and delish plum and fig cobbler

  1. óóó hát a szilva a világ legfinomabb gyümölcse a kedvencem!!!!:) hát a barack már nem az igazi most!! most már ilyen fehér belsejű van itt Mo.-n és száraz belül ugyhogy nem az igazi.:(( most is csak azért vettem pár darabot mert a banánnak most felment az ára és nem volt nálam annyi pénz valami meg csak kell a reggeli zöldturmixba úgyhogy édesítésre jó lesz.:D

Leave a Reply

