Naturopath

Eloljaroban csak annyit szeretnek megjegyezni, hogy termeszetesen senkit nem celom lebeszelni a konvencionalis egeszsegugyrol, hiszen sokan vannak, akik segitseget kapnak altala is. En magam is megismertem az evek soran nagyon lelkiismeretes, igazi izig-verig orvoslasra szuletett orvosokat, akik gyakoroljak tobbek kozott Hippocrates alapelveit is, mint ‘Do no harm and Let your food be your medicine, and let your medicine be your food’, mi tobb, elfogadjak azt is, hogy az emberi elmenek mekkora szerepe van a gyogyulasban es az egeszseg fenntartasaban.Mitobb olyan szerencses helyzetben vagyok, hogy szamos vilaghiru funkcionalis orvos is oktat az IIN-nel, akiktol szinten rengeteget fogunk tanulni a kovetkezo idoszakban, de mivel tobben kertetek a termeszetgyogyasz elerhetoseget, miota Magyarorszagon jartam termeszetgyogyasznal, gondoltam itt a blogon megadom, hogy barki, aki szeretne, elhessen a lehetoseggel.

Draga Lili baratnomtol kaptam en anno az elerhetoseget, es nem csak tole, de masoktol is egyontetuen olyan visszajelzest kaptam rola, mint Magyarorszag legjobb termeszetgyogyasza. Biztos vagyok benne, hogy sok nagyszeru termeszetgyogyasz talalhato az orszagban, de mivel en is Wolfgangnal jartam, es nagyon pozitiv tapasztalatokkal jottem el tole, ezert szivesen ajanlom barkinek, aki nyitott az alternativ gyogyaszatra es aki akarcsak altalanos kivizsgalas celjabol szivesen menne el valahova, de nem egy egeszsegugyi intezmenybe peldaul.

Wolfgang Kobel a neve, eredetileg nemet szarmazasu, de immar kozel 20 eve, ha nem tobb, hogy Mo-on el, es jo 10 eve praktizal termeszetgyogyaszkent es fitoterapeutakent. Olyan gyonyoru gazdag magyar szokinccsel rendelkezik, hogy barmelyik magyar megirigyelne! Nem vicc! Ezt egyszeruen muszaj hozzatennem, mert lenyugozo, es szerintem nincs, aki ezt ki ne emelne :-)

Raadasul nagyon alaposan es laikusok szamara is teljesen erthetoen magyaraz el mindent, hogy mi folyik szervezetunkben, mik lehetnek a mogottes okok es merre keressuk a gyokeret egy adott problemanak, valamint mik azok a modok, amikkel meg tudjuk tamogatni a szervezetunket, hogy beinduljanak a termeszetes ongyogyito folyamatok. Teljeskoru vercsepp analizist csinal (10e Ft es kb masfel ora a konzultacio), ami sokkal, de sokkal alaposabb, mint egy sima vervetel, es a mikroszkopjaval csodalatosan at tud mindenfele informaciokat adni szamunkra is ertheto nyelven.

Idopont kereshez elerhetosegek:

emailen keresztul: rendeles.wk@gmail.com

telefonon keresztul: 20/569-7574 es szamon, amit asszisztense, Keleti Katalin vesz fel. Szinten renkdivul kedves es segitokesz!!

Cim: Budapest 1135, Hollan Erno u. 16. 2/2 10es kapucsengo! Kozel a Jaszai Mari terhez, a Margit-hid labanal talalhato!

Google-map segitseg

11 thoughts on “Naturopath

  1. Szia,

    O tenyleg a legjobb lehet szerintem is! Bionom.hu weboldalon is hozza kuldenek mindenkit. Bar amig nincs baj es a megelozes a celja valakit, ezen a weboldalon is rengeteg tanacsot es segitseget kaphat.

    Ivett

  2. Szia, koszi a megerositest :)
    Szerintem nagyszeru vercsepp analizisre akar akkor is elmenni, ha szeretne az ember egy altalanos ‘kivizsgalast’ csinaltatni. En pl azert menten mivel 2,5 eve gyokeresen megvaltoztattuk az eletmodunkat es taplalkozasunkat, es szerettem volna egy alaposabb kivizsgalast, hogy minden jo iranyba halad-e. Nagyon jo volt elmenni hozza, es megbeszelni, hogy mire ugyeljunk es mire figyeljunk, amellett, hogy tanulok is mindezekrol. Jo volt, hogy kiderult, hogy B vitamin hianyom van, es hogy a majam kisse leterhelt a hirtelen jott megannyi valtozastol (sot valoszuleg mar elotte is le volt, csak a valtozasokkal nem tudott olyan utemben tisztulni, ami ilyenkor egy termeszetes folyamat, mint amilyen mennyisegben en fogyasztottam a rengeteg friss gyumolcsot/zoldseget/zoldeket) + a B vitamin hianya, ami vitamin szinten fontos szerepet jatszik a kivalasztas folyamataban, de alapvetoen a majtisztitast mint elmondta az emberek 90%anak ajanlja, evente legalabb 2x, attol fuggoen ki hogyan taplalkozik. En abszolut ugy erzeztem, hogy rengeteget tanulhattam tole szakmailag is a masfel ora alatt, es jo volt felkeresni :)
    Szep napot!

  3. Szia,

    Ma elmentem Hozza. Fiatalabb mint vartam,de nagyon megnyero es alapos volt. Kaptam Tole par elgondolkoztato tippet a jovomre nezve. Az egyik tanacsa az volt, barmihez hozza lehet szokni 3-6 het alatt. Idenre meg pont belefer ennyi, es ha sikerul januartol lepek az almom fele egyet.
    Koszonom hogy irtak rola, mert Toled fuggetlenul hallottam rola de hianyzott az utolso csepp az idpontkereshez, halogattam csak, hogy raerek… Pedig nem. Szeret engem a testem, ideje nekem is szeretni ot. :)

  4. Orulok neki, hogy voltal es jo tapasztalatokkal gazdagodtal! nekem is sokat segitett anno, sok mindenre ravilagitott, ami mentem elindulhattam es azota pedig a suli segit ebben. Mi tobb, azota nagyon sok minden osszerakodott bennem is, hogy mi miert alakult ugy ahogy, es miert reagalt a szervezetem ugy ahogy. Hosszu tortenet, de egyszer szerintem ezt is leirom :) Mindenestre nekem is nagy boldogsag, hogy sikerult ralelni a taplalkozas teren is a megfelelo egyensulyra!! oleles draga Ivett es szep hetveget nektek!!

  5. Szia,
    Nagyon erdekes volt amit mutatott a mikroszkopjan, es kaptam par okos gondolatot. Egyertelmuen hasznos volt!
    A joga es meditalast tervezem egy jo ideje, de nem tudom hol kezdjem. Irtal rola a blogon Neked hogy lett az eleted resze? Akkor visszakeresem.

    Nektek is szep hetveget kivanok!

  6. Szia, ha gondolod elkuldom neked a kedvenc yoga/meditacios oldalamhoz az invite-ot, amit 2 hetig ingyenesen kiprobalhatsz! http://www.myyogaonline.com de lehet, ha regisztralsz magadtol is ad ket hetet gratis. amugy meg 7 euro havonta, es nagyon sok fele joga, meditacio, tanc, pilates mindenfele szuper ora, gyonyoruseges kornyezetben, en egy eve ‘subscribed’ vagyok es imadom! Mostanaban pl Hemalayaa dancing joga orait szeretem csinalni, teljesen feldobnak :)) Szolj, ha kuldjek meghivot, akkor az email cimedre, amin levelezni szoktunk atkuldom :)
    Itt vannak egyebkent a medicatioval foglalkozo posztok: https://happyandsoulconsciousliving.wordpress.com/category/conscius-living/meditation/
    En konkretan amikor Danival voltam pocakos akkor kezdtem el napi szinten jogazni es meditalni egeszen a szulesig, majd utana par ev kimaradt es ket es fel eve jott ujra vissza. Rendereszesen pedig 1.5 eve valt ujra az eletem reszeve. Az ember egyszercsak raerez az izere, es hogy micsoda gyonyoru belso uton vezet ez a ket ‘eszkoz’ is onmagunk teljes feltarasara es megismeresere. Haladj a sajat tempodban, ahogy tested-lelked igenyli ♥

  7. Szia, bocsi, hogy csak most ertem oda, hogy elkuldjem a meghivot, de ma elkuldtem es remelem talalsz rajta neked is tetszo orakat :) nekem sok kedvencem van, koztuk a tancolos joga orak Hemalayaaval :))
    Bar tervezek irni ide is, mert lenne tema boseggel, de addig, tudom, hogy nem vagy fent, de mivel publikus az uj FB oldal, ranezhetsz idonkent, ha gondolod :) https://www.facebook.com/PageAppleandSoul
    puszi es szep hetveget!

  8. Szia,

    Megkaptam, koszonom szepen! Holnap elkezdem.
    Orulok ha publikus, Toled napi tobb bejegyzes is johetne barmirol! :) annyira jo a stilusod!
    Nagyon szep hetet kivanok!

Leave a Reply

