What do you get from the school when you enroll?

Nem tudom kit mennyire erdekel, ha irok meg a sulirol – magyarul is – hisz eddig csak angolul tettem meg. Annyit szerettem volna meg megosztani ezzel kapcsolatban, hogy a hangulat valami fantasztikus mar most, pedig meg egy jo honap mulva (szept. 9en) fog elkezdodni az egy even at tarto kurzus! Egyelore tovabbra is 90-95%ban amerikaiak a jelentkezok, de ertheto, hiszen angol nyelvu, New York kozpontu program – de mar ketten is vagyunk magyarok!!! Juhuu, es mindketten hasonlo vilagjarta hatterrel, ami roppant izgalmas :-) Amikor az ember tobb szaz ‘like-minded’, azaz hasonlo gondolkodasu ember kozott talalja magat, jojjenek az elet barmennyire is kulonbozo teruleteirol, olyan mintha valami hatalmas nagy globalis csaladba csoppene az ember, akikkel mind a vilag jobbateteleert szeretnenk kozosen egyutt tenni! S ez az erzes erzem, hogy a kovetkezo hosszu honapok soran csak fokozodni fog! Egyszeruen fantasztikus, mar most nem csak eletem egyik legmeghatarozobb es legjobb dontesenek erzem – akarcsak ereztem ezt akkor, amikor Del-Koreaba koltoztunk – de eletem legizgalmasabb es leghasznosabb tanulmanyainak is! Eletkort tekintve jelentkeznek 20 es 60 eves kor kozott, elsosorban nok, de ferfiak is! En mar most tobb emberrel kapcsolodtam ‘szemelyesen’ is, s erdekes modon vagy sem, a holisztikus taplalkozas tudomany iranti szenvedely mellett, ami ugye mindenkinel alap, a vilag megismerese es beutazasa iranti erdeklodes kapcsol ossze legkonnyebben bizonyos emberekkel! Ezenkivul rengeteg inspiralo tortenetet hallani es olvasni, ki hogyan gyogyult meg v sikerult lefogynia ‘nyugati orvostudomany’ altal sikertelen probalkozasok utan, holisztikus uton termeszetesen!!

S, hogy mi mindent nyujt az iskola? Tobbek kozott vilaghiru taplalkozas szakertok, orvosok (from Functional Medicine), professzorok, kutatok, eloadok…stb altal tartott eloadasokat, sajat profi honlapot, fantasztikus es szeretettel teli nyitott kozosseget, flexibiltast, holistic health coach bizonyitvanyt, mely nemzetkozileg elismert es egy kedves ‘welcome’, azaz kezdo csomagot de ezenkivul is meg nagyon sok minden is :-)

Ne felejtsuk sose, hogy elsodleges es legfontosabb taplaleka az embernek nem mas, mint a SZERETET, ami az onszeretetnel kezdodik!

So do more of what you love!!!



S vegul, ha mar megirtam anno, hogy deaktivaltam a FB profilom anno januarban, egy hete visszatertem es aki szeretne, nyugodtan jeloljon be. Felhagytam a ‘tulgondolkozassal’ es ‘problemazassal’, elszallt minden korabbi negativ elmenyem, es orommel tertem vissza. Egyreszt mert belattam, hogy maskent nem tudom tartani a kapcsolatot a vilagban szerteszet elo csaladtagjaimmal es baratainkkal, illetve a suli miatt nagyon fontos volt, hiszen zart tanulo csoportokba kerul igy be az ember, amin keresztul megismerkedhet a csoporttarsaival es a mar vegzettekkel is, akiktol szinten nagyon sok mindent tanulhat az ember! Illetve EZ az idezet, amikor szembejott velem ket hettel ezelott, rajottem, hogy tenyleg mennyire fontos, hogy az ember felvallalja sajat ‘sebezhetoseget’ is, hiszen ez az ELET resze – anelkul nem elhetunk teljes eletet, ha nem vallaljuk fel magunkat, teljes mertekben!

Olyan sok mindent meselnek meg, de mar megint megszegtem, miszerint legkesobb 11kor agyba kerulok, igy majd innen folytatom! Talan majd leirom ide is a kovetkezo honapokra kitozott celjaimat :-) Az idoben torteno es 8 oras alvas az egyik legfontosabb most szamomra!

Jo ejszakat mindenkinek :-)

Love & Hugs ♥

14 thoughts on “What do you get from the school when you enroll?

  1. Nagyon örülök, ha írsz még a suliról! Nagyon átjön a blogbejegyzésből, hogy mennyire fantasztikus társaságba kerültél. :) Hatalmas motiváció lesz már ez is, hogy olyan emberekkel vagy körülvéve, akik hasonlóan gondolkoznak és ugyanazt az utat járják be, amit te is. :) Nagyon-nagyon szuper!
    Örülök nagyon a te sikereidnek!
    Sok puszi

  2. Vera, ez fantaszikus, gratulálok. :) Engem nagyon érdekel ez a kurzus, írj csak róla minél többet. Pl, hogy mi a kurzus tematikája, hiszen a táplálkozás tudomány mára már hatalmas területté forrta ki magát, aztán, hogy hányan vagytok egy osztályban, ki honnan érkezett és milyen indíttatással, hogyan tanultok majd, kaptok egy temát és közösen az előadóval, többiekkel átbeszélitek konferencia beszélgetés keretében, kik az előadók…
    További sok sikert az utadon!!!! :)

  3. Szia Kriszti, neked is koszonom! Ezekrol irok bovebben az elozo posztokban, ha majd visszaolvasod esetleg ill. kommentekben.

    De irom megegyszer itt is :)) Olyan fantasztikus eloadok tanitanak tobbek kozott, mint Andrew Weil MD, Deepak Chopra MD, David Wolfe, Joel Fuhrman MD, Mark Hymann MD es maga a fantasztikus alapitoja az iskolanak: Joshua Rosenthal meg meg sokan masok.
    A tanulok 20 es 60 ev kozotti, elsosorban amerikaiak, nehany kanadai, ausztral, del-afrikai, eddig szerintem a UKbol nem lattam meg senkit, de 4-5 europai is van (Svajcbol, Nemeto-bol, Spo-bol, ketten magyar hatterrel…)
    Vannak sokan egeszsegugyben dolgozok, mentalis szakemberek, pszichologusok, gyogyszereszek, mar coaching-gal foglalkozok, korhazakban, magan klinikan dolgozok, joga oktatok es taplalkozassal foglalkozok; energy healers, vannak gyogyultak, gyogyulni es fogyni vagyok, olyanok, akik mar meggyogyultak es masoknak is szeretnenek segiteni, de vannak kozgazdaszok, sales es marketingesek, mernokok, HResek, vilagutazok es sok gyerekesek, fiatal diakok, anyak, apak, nagymamak…stb fantasztikus emberek! A kozos mindenkiben, hogy a test-szellem-lelek harmasat tisztelve szeretnek vagy mar elik eletuket. Igy gyogyulnak es gyogyitanak. Hatalmas energiaja van a csoportnak, mindenki nagyon segitokesz, mar most megy a tapasztalat csere, a gyogyulasokrol szolo inspiralo tortenetek, az ajanlasok es inspiraciok megosztasa… mindenki nyitott es baratsagos mar most olyan erzes, mint belonging to a big beautiful loving global family :))
    Kriszti, teged is abszolut el tudnalak itt kepzelni!
    Az iskola, mint irom egy masik posztban, 50%ban nutrition (testi es lelki taplalekok fontossaga egyarant!!) kepzes, 25%ban coaching skill, es 25%ban business and marketing kepzes – igy kerek a kepzes, hiszen nem csak tudast adnak, hanem eszkozt is, amivel minel tobb emberhez lejuthat az uzenet es a segitseg!
    Ez a missziojuk: ”Our mission is to play a crucial role in improving health and happiness, and through that process, create a ripple effect that transform the world.”
    ”What you eat becomes who you are, so if you start eating better, you can improve your health, your emotions, and your overall well-being. And you have energy to take on bigger challenges and help the world become a better place.”
    Harom alapelvre epul: Primary food (love for body, mind, soul and spirit), Bio-individuality (azaz mindenki mas!!) and Health Advocacy.
    Ezekrol bovebben tudsz olvasni az elozo posztokban, amiben a kepzesrol irok: https://happyandsoulconsciousliving.wordpress.com/category/institute-for-integrated-nutrition/
    S folyamataban termeszetesen osztom majd a sajat tapasztalataimat es mi minden izgalmas dologrol tanulunk! En arra vagyom, hogy az elmult evekben felhalmozott tudast es tapasztalatot rendszerbe tudjam foglalni a kepzes soran, s persze egy csomo minden uj dolgot is fogok tanulni!
    Ha egyebkent erdekel, toltsd le te is ingyenes az Integrative Nutrition konyvet (szuper!!), amit az alapito irt illetve a program guide-ot. Mindkettot innen tudod a megadott ket linkrol letolteni es csak az emaileddel kell hozza regisztralnod: https://happyandsoulconsciousliving.wordpress.com/2013/07/29/iin-institute-for-integrative-nutrition/
    puszi

  4. Egy eves egyebkent a kepzes. Van egy kulon erre kifejlesztett Classroom app. amit iPad, iPhone vagy iPod touch-ra lehet letolteni es ‘on the go’ barhol es barmikor tanulni :-) Flexibiltast ad, ami szinten hatalmas elonye! Az egesz kepzes egyebkent nagyon profi minden szinten!
    Nemcsak taplalkozas, de eletmodbeli faktorokrol is tanitanak az optimalis egeszseg es boldogsag megteremteseben, amibe beletartoznak az emberi kapcsolatok, karrier, sport es spiritualis gyakorlatok is! Erintjuk a TCM es Ayurveda tanitasokat is, amiket szinten varok, de tobb, mint 100 kulonbozo taplalkozasi formarol lesz lehetoseg tanulni! Live event-eken is reszt venni New Yorkban :-) Ki tudja, eljutok-e majd egyre, de szeretnek. Mar tobb, mint 30.000 diak vegzett, es mind segitenek egymasnak, azaz hatalmas supportot is kap az ember ‘for life’, ha szeretne! S ha jol emlekszem orokos tagsag jar az online konyvtarukba is, ahol mindent megtalalni a temaban!!

  5. Nagyon fantasztikusan hangzik amúgy amit írtál a kurzusról, le is fogom tölteni az ingyenes könyvüket… Olyan szuper, hogy most kerek egésszé fog összeállni az egész eddigi tudásod! puszi

  6. Hatalmas merfoldkonek erzem en is, es tudom meg milyen szep hosszu ut van elottem is, de tenyleg arra figyelek, hogy minden egyes lepest, amit az utamon teszek megeljek, aterrezek es elvezzek es persze amit lehet megosszak belole :-)
    A konyvet toltsd le mindenkepp, imadni fogod, ugy olvastatja magat, hogy par nap utan maris sajnalod, hogy vege lett…tervezem, hogy ujra olvasom en is! Aztan majd azt is jol atbeszeljuk ;-)
    Egy new yorki uplifting ut jol hangzik nekem is :)))

  7. Nagyon jól hangzik továbbra is a kurzus! Kíváncsian várom majd a beszámolóidat róla. :) A könyvet én is letöltöm.

    Én épp most deaktiváltam a FB profilomat. Látszik, hogy van még mit tanulnom a sebezhetőséggel kapcsolatban. :) Nem töröltem magam végleg, meghagytam én is a visszatérés lehetőségét, de most úgy érzem több szempontból is kell egy kis szünet.

  8. Eszter, szerintem ‘social media break’re mindenkinek szuksege van idonkent, teljesen megertelek! En elveztem es szuksegem volt arra a hat honapra – teljesen feltoltott! Ez is tanit bennunket, ha masra nem hat tenyleg, hogyan tanuljuk meg elfogadni magunkat, es mindekozben fantasztikus ‘peace of mind’-ot kapsz ajandekba addig is ;-)
    Nekem a suli miatt mindenkepp fontos volt most a visszateres, de azzal, hogy dolgozom a rutinom kialakitasan, annak erdekeben, hogy sokkal hatekonyabba valjak es a telefonomrol tovabbra is letorolve hagytam az FB-t, igy nem vonja mar el a figyelmemet, ha nem akarom ;-) De augusztusra en is 95%os offline letet tervezek :-)
    Oleles es tovabbi szep nyarat!

  9. Jaj, ez nagyon jo :) En is ugy erzem, hogy eletem legmeghatrozobb (vagy legalabbis egyik top legmeghatarozobb) dontese, hogy beiratkoztam ide es annyira lelkes vagyok az energiarol, amit csak a facebook-on keresztul erzek. Sokat varok ettol az evtol, mindenkeppen ‘life-changing’ lesz – mar most is az. :-) Orulok, hogy talalkoztunk.
    – Kati

  10. A minap, talan pont tegnap, ahogy en is olvastam a soraidat, amit a sulirol irtal, nekem is az ugrott be, mintha ezt en irtam volna!:) Szerintem mindannyian igy erzunk es ez valami hihetetlen luktetoen fantasztikus erzes! Egyszerre allitanam meg az idot, hogy orokke aterezzem ezeket a pillanatokat es egyszerre haladnek mar tovabb egyutt a tobbiekkel ezen a fantasztikusan inspiralo uton! Nekem hetek ota nem lehet a mosolyt se letorolni a kepemrol es alig tudom megallni, hogy ne allandoan a sulival kapcsolatos dolgokon gondolkodjam vagy olvassak, irjak. Karesz is csak nez es mondja nekem, hogy ennyire ember nem var egyetlen sulit sem, mint en/mi az IINt :D
    Es regi diakokkal is, akik mar vegeztek, is ugyanolyan erzes beszelni, mint akik meg elotte allnak, hogy azota az egesz eletuk megvaltozott es nem gyoznek halasnak lenni az iskolanak! Izgalmas lesz szeptember 9etol elesben bele kezdeni!!
    Addig is neked is csodalatos es oromteli nyarat kivanok!! Vera

  11. Vera, nagyon köszi, hogy ilyen részletesen írtál minderről még egyszer. Az IIN nagyon profinak tűnik. :) Jól esik, hogy el tudnál képzelni a csapatban, szerintem jövőre tudok csatlakozni, az idei tervemet most valósítom meg, úgy érzem a kettő nem menne egyszerre. De mindenképpen regisztrálok, s követem majd a suliról szóló bejegyzéseidet is. :)

  12. Majd meselsz a te terveidrol is esetleg, akar privatban? erdekel! azota mar ‘konyekig’ benne vagyok a pre-course materials tanulmanyozasaban es ha lehet csak naprol-napra fokozodik bennem az erzes, amit ahogy a Founder and Director fejezi ki: do something that makes you feel like you can touch the sky!! hat ilyen erzes minden nap!

Leave a Reply

