Pastel de Albaricoque

apricot cake

Ehhez a renkdivul egyszeru sargabarckos sutihez az alapot a bio boltban vettem. Egyszeru leveles teszta tartositok nelkul, amit otthon is biztosan lehet kapni. Eloszor, keszitettem hozza japan (ragados) rizsbol, kokusztejbol, pici fahejjal, vaniliaval es egy csep juhar sziruppal suru tejberizst, amit egy kis bio citrom hejaval reszeltem meg. Ez kerult az aljara. A tetejere pedig 10 percig parolt sargabarack szeletek, amit csupan csak egy kis fahejjal izesitettem es pici vizet tettem ala. Megvartam mig enyhe lekvar format olt, mert ettol szerintem kremesebb es finomabb lesz. Villaval megszurkalom a teszta lapot, majd 5 percig elosutom 180 fokon. Ezutan rapakolom a gyumolcsoket es kb 20-25 perc alatt keszre is sul. El lehet kesziteni szilvaval, cseresznyevel, oszibarackkal vagy almaval is :) Isteni akarmivel is keszitjuk!

One thought on “Pastel de Albaricoque

  1. Ó hát persze. :) Isteni finom volt ez a desszert, és ami nekem külön tetszett benne, hogy könnyű volt, olyan kis légies. Desszert, de mégsem az a típusú, ami után teljesen eltelítődik a gyomor, és az ember olyan puffadtnak érzi magát.

    Nem, ez egy nagyon légies, könnyű desszert. :) Isteni finom, ajánlom én is mindenkinek!

Leave a Reply

