Happy shopping experience

happy shoppingNem szoktam a boltokban fotozni, mert nem engedik, de a multheten vegul nem alltam meg, es telefonnal fotoztam egy gyorsat :) Regota szerettem volna egy futoszalagos kepet, amin rajta ragyognak a szepseges zoldjeim es  tarsaik :)) Olyan jo csak ranezni is, es ezerszer elvezetesebb es energetikusabb erzes ily modon vasarolni, mintha tele lenne nehez energiaju etelekkel a kosaram. Ezek igazi taplalekok test es lelek szamara is! Make your shopping experience an enjoyable one!

4 thoughts on “Happy shopping experience

  1. Nagyon klassz, Verus! Ha pedig az itteni piacon vasarolnank, isteni a látvány! Papayat mi-midenbe teszed bele?:) pussz

  2. Pont most vagyok benne egy ujabb hosszu zold turmix osszefoglaloban es abban a papayarol es az ertekes enzimeirol is irok :)) Rad is gondolvan kozben!!! pusszancs
    A piacon vasarolt dolgok a legszebbek igy van!!! de azert ezzel sem szegyenkezem magam elott ;-))

  3. Nekem is ilyen egészséges zöldekkel teli szokott lenni a bevásárlókosaram. És én is mindig ilyen büszke vagyok magamra, hogy mennyi finomat, egészségeset vásárolok a csupa junk food helyett.

    Arról se feledkezzünk el, hogy a hűtődbe is öröm benézni. :)) Ott is csupa-csupa egészséges, élő zöld van. :) Emlékszel milyen sokszor mondtam, mikor nálatok voltam? ;-)

    • Az ihletett, amikor veled is elmentunk egyutt vasarolni, es gyonyorkodtunk a szerzemenyekben, de nem mertem fotozni, pedig akartunk :)) Na most potoltam :)) tenyleg olyan orom ez is!
      A hutorol is vannak kepek, nem is egy, tavalyrol es idenrol is! Tervben van, hogy arrol is felteszek :))

Leave a Reply

