Peachy delicious Friday

peachy quinoa

Reggeli smoothie osszetevok: 1/3 ananasz, 2 erett nagy oszibarack, 1 avokado, 2-3 menta level es egy csomo zold vegyesen + viz.

Csupa nyari izek & szinek!

A barackos quinoahoz: kifoztem egy nagy adag vegyes quinoat, mint a multkor a cseresznyesnel, majd adtam hozza egy fel tk fahejat, jo sok erett oszibarackokat felkockazva es egy-egy marek afonyat :-) Heaven! Teljesen rakaptunk a gyumolcsos quinoakra, vmi isteniek! Reggelire, ebedre, vacsira, vagy futas elott es utan is tokeletes :-) Most igy masodik nekifutasra teszek meg hozza egy kis pisztaciat is, mert izre nekem az is abszolut passzol hozza :-) Szep hetveget mindenkinek!

barackos quinoa

4 thoughts on “Peachy delicious Friday

  1. Megcsinaltam tegnap vacsorara, banan, sok-sok malna es afogyas valtozatban, fahejjal. Nem is lett eleg, pedig ket poharral foztem ki……Nagyon konnyu, finom vacsora lett, koszi a tippet!!!!!

Leave a Reply

