Cranberry, Oat-flakes, Pumpkin seeds, Dates, Pistachio Energy Balls

cranberry pistachopistachio ballsHozzavalok: egy kis pohar zabpehely, 4-5ek sutotokmag, egy kis pohar pisztacia, egy kis pohar vorosafonya, 4-5 szem medjoul datolya, 1tk miso krem, 1ek chia mag, 1ek lenmag, 1ek szezammag. Opcionalisan: fel ek kokusz zsir+1ek juharszirup – segit osszeragasztani a golyokat.

Durvara torni a robotgepben, majd golyokat formazni beloluk. Miutan kesz, erdemes 20 percre a hutobe tenni. Fantasztikus energiabombak :-) Futas v barmilyen testedzes utan szinten kivalo regeneralok 3-5dl kokuszvizt kovetoen peldaul. Tele ertekes zsirokkal, tiszta novenyi proteinnel, es mind a miso, mind a kokuszviz segitenek visszaallitani a testedzes, izzadas soran elveszitett elektrolitokat (natrium, klorid, magnezium, kalium es kalcium).

cranberry ballsenergy balls

6 thoughts on “Cranberry, Oat-flakes, Pumpkin seeds, Dates, Pistachio Energy Balls

    • 1-2 banan is segit regeneralodni, az is kivalo elektrolit es energia potlo, nem hiaba adtak a futoverseny utan is egybol :) Amugy pikk-pakk meg vannak ezek a golyok is majd legkozelebbre, es tenyleg nagyon finomak! Szuper vagy amugy!!! Arra gondoltam, hogy aprodonkent irok arrol is mire van szuksege a szervezetnek sportolas elott es utan is, plant-based receptekkel, mert ezekrol is annyit tanulok es olyan nagy a kulonbseg, ha valoban tudatosan oda figyel erre is az ember.

  1. Szia. Én is szívesen venném a sportolás előtti-utáni recepteket. Kíváncsi vagyok, jól csinálom-e. Mert bizony utána nagyon éhes szoktam lenni :)

  2. Okes, igazabol sportolas elott 30-45 perccel a tapanyagdus kaloria mennyisege a fontos, a sportolas utan 30-45 percen belul pedig a protein es elektrolitok potlasa, ami az izomzat epiteshez es az elvesztett asvanyi anyagok potlasara kellenek. Igazabol sportolas elott es utan is nagyszeruek a kaloria dus zold smoothiek, csak az utana levobe en szoktam pl egy pici misot is tenni az elveszett elektrolitok miatt, de mondom, ha teszel bele par banant, az is segit potolni! Raadasul a smoothiek azert is jo opciok, mert a szervezet azonnal fel tudja oket hasznalni es odajuttatni, ahol szukseges, mig egy komplett etelt hosszabb ido alatt emeszt es bont le. En arra szavazok, eloszor folyadek formajaban potlas, majd nem sokkal kesobb szilard etellel is :) Pl. minden huvelyes (bab, csicseriborso, lencse) v quinoas, barnarizses, kolesbol, amaranthbol keszult etel is szuper sportolas utan, barmilyen zoldseggel, tempeh-hel! De majd visszanezem a korabbi recepteket is es csinalok egy kulon pre, post run kategoriat is, hogy konnyebb legyen visszanezni is :)) Amugy szuper konyveket olvasok en is a temaban, majd abbol is megosztok dolgokat!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s