Refreshing summer lemonades for hot summer days! Happy Summertime!

strawberry lemon mintIgazi frissito gyumolcsk0ktelok forro nyari napokra. Bar nekem jol esnek minden evszakban, mivel itt mindig nagy a gyumolcs valasztek, DSC_0002de ilyenkor csak kiulni delutan egy nagy adag gyumolcsos limonadeval a teraszra – hmmm, isteni! Ily modon garantaltan mindenki magahoz veszi a szukseges folyadekot :-) A limonade alapjat szinte mindig a citrom adja, es ahhoz jon, hol mandarin, hol eper, ribizli, malna, afonya, hol lime, mentalevellel, hol cseresznye mentalevellel, hol frissen facsart narancsle es mentalevel, hol uborka… A menta nagyon kellemes husito, es amikor van itthon frissen, mindig teszek bele. Most is van a konyha ablakban es olyan jo csak kinyulni erte :-) En siman tobbszor utantoltom vizzel, es viszem magammal piknikekre es hosszabb utakra is. Majd a vegen kieszem beloluk szep sorban a gyumolcsoket is :-) Happy Summer, everyone!

summer limonadeHDRtist HDR - http://www.ohanaware.com/hdrtist/DSC_0003HDRtist HDR - http://www.ohanaware.com/hdrtist/ cherry limonadeHDRtist HDR - http://www.ohanaware.com/hdrtist/

5 thoughts on “Refreshing summer lemonades for hot summer days! Happy Summertime!

  1. Szia,
    Tegnap csinaltam ilyet, bar nem voltam biztos benne hogy mennyire izesiti a vizet. De ugy latom mehet boven bele gyumolcs :)
    Mindig elmosolyodok mikor meglatom a sokat utazott uveget :)

  2. Jövök helyzetjelenteni…. Megcsináltam ma én is a mentás, citromos limonádét és isteni lett! :) Bőven tettem bele mind a kettőből, jól lehűtöttem és mennyei nyári italt kaptam. Most jobban is esett, mintha csak sima vizet ittam volna.

Leave a Reply

