Summer dance – pisztáciás-cseresznyés quinoa

quinoa with cherry

Azt hiszem, ha barkinek is fenntartasai lennenek, vagy nekem valaha is lettek volna esetleg, hogy nem eleg valtozatos egy novenyi alapu etrend, akkor azzal, amikor el kezdtunk utazni, es elsosorban amit Azsiaban megtapasztalhattunk, radobbentett, hogy nemcsak, hogy rendkivul valtozatosan es sokfelekeppen lehet eteleket elkesziteni, amikre almainkban nem gondoltunk korabban, de ezerszer szinesebb, elettel telibb, es izgalmasabb etelek lesznek a vegeredmeny. En aldom a kulonbozo kulturakbol meritett etelek oriasi tarhazat, es hogy merek mindig meriteni a sokfele nacio konyhaibol, mert naprol-napra alig tudom magamat visszafogni, hogy ne probaljak ki mindig vmi ujat! Termeszetesen a jol bevallt dolgok is megjelennek az asztalon, de hetente biztosan tobbszor is krealok vmi egeszen ujat es izgalmasat, amit elotte meg nem :-) Sokszor megalmodom es meg aznap megkrealom. De nyilvan olyan napok is vannak, amikor csak keves ido jut a fozesre vagy etel keszitesre, de akkor is mindenkepp szeretnek valami tartalmasat, izleteset es kivanatosat krealni :-) Ez a mai recept azoknak is tokeletes, akiknek nincs tobb ideje 20 percnel fozesre, de valami finomra es taplalora, illetve nem hetkoznapira vagynak.

quinoa with cherry and pistacho

Hozzavalok: 2 marek szines quinoa, 2 marek magozott cseresznye, 1 marek pisztacia es tokmag vegyesen, fel marek vorosafonya, pici citrom es apritott friss petrezselyemquinoa

15 perc alatt kifoztem a quinoat – ezuttal vegyes quinoat foztem ki, amiben nemcsak szines quinoa, de vadrizs, szezam es egy kicsi tordelt csicseriborso is talalhato volt (lasd kepen). Mig a quinoa fott, addig kimagoztam a ket marek friss cseresznyet, amit a kifott quinoaval osszekevertem, megszortam pisztaciaval es tokmaggal (bio, sotlan verzio), egy fel marek szaritott vorosafonyaval es a vegen megszortam friss petrezselyemmel es egy kis citromot facsartam ra. A vegeredmeny – ISTENI ELEDEL! Es szerintem akar piknikre vagy irodaba is magunkkal viheti.

5 thoughts on “Summer dance – pisztáciás-cseresznyés quinoa

  1. Ez nagyon ötletes! És mennyi tápláló dolog van benne…
    Biztosan ki fogom próbálni én is. Van itthon hozzá minden, semmi nem áll az utamban…

  2. Pingback: Peachy delicious days | Soulful Living

    • Ezt most minden heten keszitek en is, ameddig cseresznye szezon van es annyira jol esik es 20 perc alatt meg van a quinoa megfozesevel egyutt :) Amugy 2013at az ENSZ Nemzetkozi Quinoa Evenek kialtotta ki, hogy minel tobben megismerjek ezt a szuper egeszseges ‘super grain’t :-)) Szoval egeszsegetekre!! puszi

Leave a Reply

