Mentas zoldborsos zoldsegleves paradicsomos quinoa spagettivel

A mai leves otlet Jamie Olivertol szarmazott, az o jokepu olasz zoldborso levesenek kepe lattan, nemi valtoztatassal :)

http://www.jamieoliver.com/recipes/vegetables-recipes/altamura-pea-soup-minestra-di-piselli-di-altamura

Ahogy en keszitettem.soup

Hozzavalok:

1ek kokusz olaj, 1 fej hagyma, 1 gerezd fokhagyma, jo adag friss zoldborso, friss zoldsparga es egy sargarepa.

Fuszerek: 1 menta level, egy marek friss petrezselyem zoldje felapritva, so es rozmaring

Ket marek paradicsomos quinoa spagetti kifozve.

A hagymat egy pici kokusz olajon megparoltam 5-6percen keresztul, majd hozzaadtam a repat, pici komenyt es himalaya sot es pici vizet, hogy ne egjen le, majd 6-8 percig paroltam, es csak ezutan adtam hozza a zoldborsot es spargat, amit 2 perc kevergetes utan felontottem annyi forro vizzel, hogy pont ellepte, majd lefedtem es kb 10 percig foztem. Ropogos maradt minden, es a vegen hozzaadtam egy menta levelet, rozmaringot es friss petrezselyem zoldjet. A fuszereket es sot mindenki izles szerint es mertekletesen hasznalja :-)

3 thoughts on “Mentas zoldborsos zoldsegleves paradicsomos quinoa spagettivel

Leave a Reply

