Vitamin L – Fill your day with lots of LOVE

As they say: Love is the best medicine :) I’ve just created my version of Vitamin L for anyone who kindly accepts it and you may take as many vitamin Ls as you like! :) Have an awesome and love-filled day to everyone!

the best vitamin

Mindenkinek mast jelent az egeszseg es boldogsag, es legalabb annyi ut letezik hozza, ahany milliard ember. Egy dologra azonban mindig es mindenkinek szuksege van az eletben :-) Ezert a vitaminos poszt utan, egy hirtelen jott ihlettol vezerelve, kikotortam az egyik kidobott vitaminos dobozt, leteptem rola a papirokat, alaposan megmostam, es ezt varazsoltam belole :-) Vitamin L – L for love :-) Feltettem a polcra es ha barkinek szuksege van ra, csak gyertek erre a posztra es vegyetek belole batran vagy ha meg meg tudjatok menteni a kidobott vitaminos dobozokat, keszitsetek el ti is a sajat polcotokra! :-) S ne feledjetek, nincs felso hatarertek :))

Vitamin L

Szeretetben, vidamsagban es mozgasban gazdag tovabbi szep hetet mindenkinek!!! ♥

made with love

4 thoughts on “Vitamin L – Fill your day with lots of LOVE

  1. Neha nem tudom honnan pattanak ki bizonyos gondolatok es otletek, de amikor az ember kreativ pillanatait eli, akkor valoszinubb leginkabb, hogy a ‘source’hoz kapcsolodik, ahonnan barmilyen tudast, otletet,ihletet lehivhat az ember :) Egy idoben nagyon erdekelt a quantum jumping is, de mostanaban nem jut ra idom, de egyszer ugrom vele egy nagyot :)
    A vitamin pedig tenyleg szivvel-lelekkel keszult mindenkinek!!!

  2. Na ez egy szuper ötlet!!! Kedves és vicces. Én is el fogom készíteni.
    Jó hogy ilyen dolgok pattannak ki a fejedből.
    Addig is használom az általad készítettet, be is vettem egyet ezen a havas reggelen ;)

Leave a Reply

