Quinoa and seitan stuffed veggies

stuffed veggies

Kifoztem egy adag quinoat. Paradicsomot, gombat, paprikat es cukkinit vettem elo, amiknek a kozepet felszabaditottam a toltelek szamara. Egy kis olajon hagymat, fokhagymat paroltam, majd adtam hozza aprora kockazott paradicsomot, cukkinit, paprikat es egy pici gombat, aka mindent, amit a zoldsegekbol kapartam ki :) Ezenkivul fel adag tonkoly seitan es 2-3 fodros kel levele aprora vagva kerult meg hozza. Izles szerint so, oregano, bazsalikom es komeny is mehet a toltelek izesitesebe, es meg kinek mi hianyzik :) Meg lehet szorni egyszeruen eleszto pelyhekkel, de akar vegan bezsamel martast is lehet hozza kesziteni es leonteni vele. Kozben felvettem 180fokra a sutot, es miutan felforrosodott betettem olyan 30-40percre sulni a zoldsegeket – a vegeredmeny ropogos inycsiklando ebed lett :-)

Leave a Reply

