Gingery Sunday morning :)

ginger tea

Elfogyott minden zold tegnap, igy a mai reggelt egy bogre forro citromos, cayenne borsos gyomber teaval inditottunk, amit egy habos meleg almas, fahejas, szerecsendios kokusztejben fozott zabpelyhes ital kovetett, 1-1 kanal orolt goji bogyoval es lenmaggal, pici kokuszreszelekkel es fahejjal – az enyemre apro szemu mazsola is kerult, a kepen azonban a Karesze lathato – maris jol indul egy ujabb napfenyes teli mediterran reggel :-) Szep jo reggelt masoknak is!

apple drink

3 thoughts on “Gingery Sunday morning :)

  1. Nagyon fincsin hangzik, az illusztáció meg csak hab a torán /és a csészében/ :) Összefutott a nyál a számban :)
    A másodikat kéretik leírni pontosan hogyan készült. :)
    Köszönöm.

  2. Puhara foztem kb fel poharnyi zabpelyhet – felig vizzel, felig kokusztejben. Kozben egy zoldalmat feldaraboltam es beletettem a turmixba, raontottem a puha zabpelyhet, adtam hozza fahejat es szerecsendiot, meg egy kanal orolt goji bogyot es lenmagot, amit be is linkeltem, majd osszeturmixoltam az egeszet. Ha tul suru, onts hozza vagy vizet, vagy novenyi tejet. Ket poharba ontottem szet. A tejhabositoban meg habositottam 1-1dl kokusztejet, amit hozzaontottem, hogy ihato allagu legyen es fincsi habos :)) es a tetejet megszortam kokusszal, pici fahejjal es a magamera aproszemu mazsolakat szortam meg :-) Isteni volt, nemcsak latvanyra :))
    Megj. ha elotte nem pont gyomberes teat ittunk volna, akkor reszeltem volna erre a habos meleg almas italra is egy pici gyombert :-)

  3. Köszönöm a részletes útmutatót ehhez az isteni nedühöz. :)
    A szombatot ezzel fogom indítani.
    A fincsi habos nagyon tetszik, az egyik kedvenc háztartási gépem a tejhabosítóm :)))

Leave a Reply

