Pumpkin pasta with zuccini

pumpkin

Egy ujabb, szerintem izgalmas kreacio, ami ma megihletett az itthon levo sutotoknek koszonhetoen :)

Hozzavalok: Oliva olaj, egy kb 8 centis porehagyma darab felkarikazva, 1 gerezd preselt fokhagyma, 1 repa lapka vekonysagu szeletekre vagva, 1 cukkini, 2 paradicsom, 1 deci novenyi tejszin (en ezuttal zabtejszint hasznaltam) so, szerecsendio, bors, petrezselyem, sajat valasztasu pasta 3-4 fore.

Megparoltam 8db 3centis kockakra vagott sutotokot, amit parolas utan leturmixoltam. Kozben kifoztem a pastat. A porehagyma karikakat megparoltam olajon, 1 gerezd fokhagymaval pici soval megszorva, majd hozzadobtam a repat, majd felszeletelt cukkinit, es kicsit kesobb a paradicsomot. Raontottem a tejszint, majd hozzaadtam a sutotokpuret, es fel tk szerecsendiot. A vegen meg izles szerint soztam, borsoztam es a tetejere friss petrezselymet szortam. Izgalmas, szerintem fanatsztikus izkavalkad :-)

2 thoughts on “Pumpkin pasta with zuccini

  1. Pont van is itthon egy fél sütőtök, már tudom is hogy mi fog készülni belőle. Nagyon jól néz ki ez a tészta.
    Sütőtökből én általában krémlevest készítek, imádom tökmaggal és tökmagolajjal.

    Köszi a tippet, hogy tésztánál a durum vagy rizstésztákat részesítsem előnyben.

    Az utóbbi napokban tudatosult bennem igazán, hogy a boltok kb.80 %-ban “haszontalan” ételeknek nevezett valamiket árusítanak…

Leave a Reply

