Indian veggie curry with kimchi

Hozzavalok: 1ek kokuszzsir, 1 fej brokkoli v karfiol, 1 fej hagyma, 1 kozepes krumpli v edesburgonya, 2 repa, 1 bogre felesborso v voroslencse megfozve, egy marek daralt kerek torokmogyoro, 400ml kokusztej – fozeshez.

Fuszerek: egy ujjnyi friss reszelt gyomber, komeny, orolt coriander, organic tamari szojaszosz, 1 tk dijoni mustar, fahej, kurkuma, 2ek enyhen csipos curryszosz EZT hasznalom.

Koretnek quinoa es barnarizs.

Ez tulajdonkeppen egy alap curry recept, amit nagyon szivesen es gyakran hasznalok. A zoldsegeket pedig minden alkalommal varialom :) A kimchi pedig szuper C vitamin forras es kivalo probiotikum!!

Vega food

A felesborsot kulon megfoztem (kb egy ora mig megpuhul), kozben kifoztem egy pohar rizst es egy pohar quinoat.

Kokuszzsiron megparoltam a hagymat, hozzaadom a koriandert, mustart, szojaszoszt, gyombert es curry szoszt. A kurkumat es fahejat a vegen szoktam csak hozzaadni. Beleteszem a repat, majd 3 perc mulva a krumplit, es kb 5 perc mulva a brokkoli fejeket – fozes kozben folyamatosan nezem, hogy mi hogy puhul es aszerint adogatom a zoldsegeket, hogy azok, amiknek tobb ido kell, hogy megpuhuljanak azokat teszem bele elsokent, amik hamar megpuhulnak pedig a vegen, igy kb egyforma allaguak lesznek. Mi szeretjuk, ha ropogosan puhak. Hozzaadom a kozben puhara fozott feleborsot v voroslencset. Majd raontom a kokusztejet, es a vegen adom hozza a fahejat es kurkumat es megszorom durvara tort mogyoroval.

3 thoughts on “Indian veggie curry with kimchi

  1. Annyit olvasok a kimchiről, hogy most már kipróbálom én is. :)
    Nagyon jól néz ki ez az étel is, szerintem lassan minden receptet tőled fogok kölcsönvenni főzésre. :) Annyira ügyesen állítod össze az ételeiteket, hogy mindig legyen benne sok-sok hasznos dolog. Nagyon tetszik, ahogy ilyen változatosan főzöl. :)

    Köszi, hogy tanulhatok tőled…

  2. koszonom, hogy erositesz es hogy egyutt tanulhatok en is veled :) tudod, minden kerdes engem is motival, hogy meg alaposabb legyen a tudasom :))
    Egyebkent tenyleg imadok nagyon valtozatosan fozni, ezen a heten jellegeben talan picit inkabb olasz hetet tartunk azt hiszem ;-)

  3. A kimchit pedig szerintem szeretned te is, bar csipos. Amit itt kapni az nem annyira, mert a spanyolok nem birja, de az eredeti az nagyon, de nagyon kulonleges izvilag, mas, mint amit var szerintem az ember ;-) Jose es Kasia is most kostoltak nalunk eloszor es alig birtak abbahagyni, annyira bejott nekik :))

Leave a Reply

