Jar cosies ;-)

 sock jars

Ezt muszaj itt is megosztanom, mert ahol a smoothie, ott a smoothie jarnak is szerepelnie kell :)) Hogyan tehetnenk meg meghitebbe es hangulatosabba ezt a teli hangulatot? Idei tippem erre a ‘zoknis jar’ :)) Par hettel ezelott elmentem beszerezni mindkettonk szamara egy-egy vastagabb, megbizhato befottes uveget, amiknek csavaros a teteje, es nem folyik ki a folyadek akkor sem, ha fejjel lefele allitja az ember. Sikerult egy gyonyoru olasz uveget talalnom, ami onmgaban is szemetgyonyorkodteto latvany :-) Ezek tenyleg kivaloan birjak a forrot es a hideget egyarant, igy tokeletes szallito eszkoz teanak/kavenak/juicenak/smoothienak es aminek meg akarja az ember :-) Akar levesnek is el tudom kepzelni :) Vidam, szines zoknikat kerestem, kette vagtam es rahuztam az uvegekre :) Ha lenne kototum es fonalam itthon kotnek szivesen ‘cozy’t is :) Mindez a ‘ruha’ nemcsak ‘cuki’, de hasznos is, ha az ember forro italt szallit benne, igy nem egeti meg a kezet. Otletek bogrek, poharak es befottes uvegek oltoztetesere meg ITT nezhettek. Szerintem irto jo hangulatot adnak, plane igy karacsony korul. Azert is gondoltam, hogy megosztom meg karacsony elott, mert akar kezi keszitesu ajandeknak is tokeletes szerintem! Ki ne orulne egy ilyen helyes szallito eszkoznek? :) S az uveg raadasul sokkal  termeszet- es egeszsegbaratabb is a muanyagnal, amibol ki tudja milyen toxikus anyagok oldodnak ki a forro folyadek hatasara. Azaz nem csak hangulatos, de meg tudatosabb es egeszsegesebb megoldas is, ha ebbol iszunk. Befottes uvegbol pedig van ezer fele, ezer meretben es kivitelben, ha valaki otthon hasznalja, nem feltetlen szukseges csavaros fedelu, egy mezei befottes uveg is megteszi. En fel litereset vettem, mert az a minimum, amit egyulto helyben megiszunk, naponta tobbszor is es ezt a meretet meg a taskamba is be tudom konnyeden tenni :)

I love the forest life

Es hogy mindezt hogyan lehet meg fokozni? Hat igy: http://cuppow.com/

Egy het alatt megerkezett az apro boritekos szallitmany az USAbol, kizarolag csak ott gyartjak ezt a ftalat es BPA mentes, 100% ujrahasznosithato cuppow-t, es marcsak a ‘canning ring’ utan szaladgalok, de azt hosszu hetek ota, ami egy olyan befottes uvegre valo lyukas teto, aminek igy a kozepebe be lehet illeszteni a cuppowt, s igy kilottyentes nelkul ihat az ember on the go is!

Update: azota egy nagyon kedves blogolvasomnak koszonhetoen a canning ring-es befottes uveg is meg van!! Koszonom Ivettnek, Londonbol, hogy elkuldte nekem!

jar

2014es UPDATE

Azota is szivesen es gyakran hasznalom a jar cosy-kat, de iden a kovetkezo szintre leptettem azaltal, hogy kedves Nemetorszagban elo anyosom gyonyoruen ert a kezimunkahoz es el kezdett nekem ‘gyartani szep szines horgolt cosy-kat is. Ime :)

jars

14 thoughts on “Jar cosies ;-)

  1. Nahar Vera, h ez micsoda nagyszeru es edes otlet!! Biztosan kiprobalom! Bar nem tudom Bill venne-e ebben a smoothie-jat, de majd kitalalok neki valami hozza illot. ;)
    Koszi az otletet! Puszik!

  2. Livi, en is sokat keresgeltem a zoknik kozott mire talaltam Karesznak valot :) Az a sotetkek, ami azt mondja ”I love the forest life” az az ove – szerintem nagyon ferfias megjelenesu :-) De o vitte eddig is a zold smoothiet az atlatszo uvegben, + 1 banan, alma kisereteben, amit letesz a vegyes ‘nuts and seeds’-es doboza melle ugyhogy rajta mar senki nem tud megbontrankozni :D

  3. Egyebkent varni szerettem volna vele, amig meg nem talalom ezt a canning ring-et, hogy feltegyem ra a Cuppowt is, de nem talalok sehol :( Eszak-Amerikaban tuti konnyebben ralelni! Viszont karacsony elott meg posztolni akartam, hatha masnak is otletet adok vele :)) puszi

  4. Que simpaticos!!!! Me encanta la idea, siempre tomo mi menta fria al final!!!A ver si encuentro unos calcetines bonitos y me lo hago tambien!Puszi:)))

  5. Thanks Honey!!! Son super chulos, verdad? Me encantan tambien! Por cierto, buenas noticias, Karesz acabó de recoger las regalos para todos los ninos!! Para Marysia y Antos tambien!!! Yay! Muak

  6. Ha talalok itt canning ringet, veszek nektek is es elkuldom, oke?
    Bill szerintem kicsit nehezebb eset, mint Karesz, de nem lehetetlen. ;))) Szerintem nekunk nincs olyan zoknink, amit o elvinne, de majd korulnezek az uzletekben is. ;)) Egyebkent kellett vagni valamit a zoknikon, vagy csak ugy felhoztad, ahogy voltak?

  7. Siii son tan monos estos botes!!!Genial, dale las gracias al señor Karesz! Ahora Karesz tienen que vestirse de Papa Noel;) Si vosotros vais a ir a la fiesta nos apuntamos. Como ya son unos ñinos tan graaandes a lo mejor se lo pasarian bien! Ahh oye os ha llegado la noticia que el jueves los peques tienen la actuación en el cole?Besos

  8. Siii, nos vamos juntos con Karesz el Jueves para ver los peques! Estamos muy emocionados de ver que van a hacer?! Tu ya sabes? Y si, queremos irnos manana a la fiesta, entonces, vamos a recogeros a las no se que hora? a las 10 te parecia bien?

  9. Livia, nagyon koszonom, meg meg akarom ket helyen nezni, de ha ott sem talalok, lehet megkerlek ra. sosem lattam meg ilyet amugy Europaban, mert itt a Mason Jar szerintem nem annyira hasznalt a haztartasokban, mint kint.
    A zoknikbol kell vagni persze, kulonben hosszu lenne. A jobb minosegu zokni eseteben csak siman elvagod es nem szalad a cerna, de a gyengebbnel szaladhat, igy annal csak kicsit ala hajtottam es ugy tettem ra es problema megoldva :) Annyira imadom fogni a kezembe es vinni magammal mindenhova :) szerintem azota meg tobbet iszom folyadekot :D

  10. Szia Vera!
    Ez nagyon jó ötlet, nagyon tetszik! :)) Én is venni fogok egy kis befőttes üveget, és ebben viszem majd a dolgokat. :) Eddig én is csak műanyagban vittem, mondjuk forrót műanyag flaskába nem szoktam tenni, mert azt tudom, hogy rossz. :(
    Nagyon klassz dolgokra leltél rá ismét.

    A levél már készülődik neked, most fogom kezdeni. :)
    puszi

  11. Ugy orulok, hogy neked is tetszik! szeretem az ilyen egyszeruen megvalosithato de megis kulonleges hetkoznapi dolgokat :)) En is igyekszem a muanyagokat kivonni a haztartasbol, de nem is olyan egyszeru… lehet osszepakolom majd oket es vhol leadom…

  12. Pingback: Updates and pleasant surprises :-) | Soulful Living

Leave a Reply

