Espíritu, alma y cuerpo

Az elmult posztokban nem irtam hozza, de korabban mar tobbszor is felhoztam mas posztokban, es mivel nagyon fontosnak es meghatarozonak erzem az ember egeszsege es boldogsaga tekinteteben, es az elet melyebb megertese erdekeben, ujra kiemelem, hogy mennyire fontosnak tartom az embert test-lelek-szellem egyutteseben vizsgalni! Az ember nem csupan fizikai leny, erzeseink, gondolataink vannak, amiket ugyanugy nem tud bizonyitani az ember, mint ahogy azt sem, hogy az elet veges lenne es nem egy orokkevalo fejlodesi folyamat, es valojaban nincsen halal, csupan ha harom dimenzioban gondolkozik az ember, megsem allitja senki azt, hogy gondolatok es erzesek nem leteznek! Lebontva mindannyian nem vagyunk masok, mint energia – az energia, mint olyan pedig nem szunik meg, csak atalakul! Mindig volt es mindig lesz, ami azt jelenti, hogy mi is mindig leteztunk es az univerzummal egyutt ‘lelegzunk’, te es en ott vagyunk mindenben es mindenkiben! So why would you judge? Sajat valosagunkat pedig az hatarozza meg, marmint, hogy mit latunk meg belole, hogy milyen rezges szinten vagyunk – csak gondoljunk bele, amikor az ember szerelmes, es a fellegek felett erzi magat folyamatosan, ugy erzi barmire kepes, nem lat korlatokat, lehetetleneket, barmit kepes elkepzelni, hogy megvalosulhat – ezt az energiaszintet pedig mi magunk idezzuk elo, ami azt jelenti, barmikor maskor is kepesek vagyunk eloidezni, csak meg kell ismerkednunk valodi onmagunkkal minden szinten, es rajovunk, hogy nem a kulso vilag hatarozza meg a bennunk elo harmoniat, hanem mi magunk! Ugyanugy az is ismeros, amikor vki mindent pesszimistan kozelit meg, es az o vilagaban ugy tunik, hogy minden ‘balul’ sikerul, semmi sem jon ossze, szerencsetlen, aki mindenbol csak a negativat hallja ki es ‘lent erzi/feeling low’ magat! (Ezert erdemes kicsit odafigyelni jobban a szohasznalatunkra is, mert azza valunk, amit hiszunk, amit gondolunk es amit vegsosoron kimondunk! Figyeljuk meg milyen gyakran hasznalunk ‘negativ toltesu’ szavakat, es nezzuk meg latjuk-e visszajatszani a valosagunkban?) De ha most megnezzuk az elobbi ket esetet, mi a legnagyobb kulonbseg? Az, hogy mig az egyik a szeretet erejebol taplalkozik, addig a masik a felelem energiajabol! Mindketto eros, de mint tudjuk, a feny mindig legyozi a sotetseget, igy a szeretet is erosebb, mint a gyulolet! Melyiket ultetjuk el magunkban es gyermekeinkben? Melyik ad eletet? Minden eloleny elpusztul, ha nem kap szeretet es gondoskodast, a gyulolet, harag es nehezteles nem teremt eletet, csak pusztit! Tudtatok, hogy a sziv magneses terenek erossege 10.000-szer olyan eros, mint az agye?? Ezert erdemes megtanulni a szivvel is gondolkodni es az aggyal is erezni! S ahogy nagyon bolcsen draga Terez anya mondta annak idejen: Where there’s love, there’s life! Ahol szeretet van, ott van az elet! Most nem is megyek bele ennel melyebbre, csak gondolatebreszto soroknak szantam…
S ne csak a bennunket korulvevo szepsegeket vegyuk eszre, de magunkban is tegyuk ugyanezt, hiszen mindenki belulrol sugarzik! Mert barmennyire is kozhelynek hangzik, hogy a szeretet az onszeretetnel kezdodik, de hol mashol is kezdodne? Ha magunkat nem vagyunk kepesek elfogadni, hogyan lennenk kepesek masokat?

12 thoughts on “Espíritu, alma y cuerpo

  1. Ez így igaz. Már egy ideje én is ezt az utat követem és odafigyelek a gondolataimra, hogy mit vonzok be az életembe. :) Az sem véletlen, hogy mióta foglalkoztatnak a témával kapcsolatos kérdések, egyre több hasonló érdeklődésű emberrel kerülök kapcsolatba anélkül, hogy keresném őket. :)

  2. Eszter, ezt en is igy tapasztalom, miota mi is masfele foditottuk a fokuszunkat az eletben es sokkalta nyitottabbakka valtunk a vilagra, az eletre, az Univerzumra, tenyleg fantasztikus emberekkel hoz ossze az elet akarmerre jarunk es tapasztalni a valtozast mindenhol, es sok mindenkinel! Olvastad esetleg anno James Redfield Mennyei Profeciajat? En 15 eves koromban kaptam kezhez, es mondhatom, hogy sorsofordito volt, bar akkor meg senkivel nem tudtam ezekrol a dolgokrol beszelni. De tobbszor is ujra olvastam a konyvet, amikor ugy ereztem, nincs mihez kapcsolodni a Foldon – es akkor mindig rajottem es ereztem, hogy dehogynem :)) Azota a konyvbol filmet is csinaltak, es jo lett, bar egy konyv mely mondanivaloja szerintem a lapokon jon at erthetoen.
    Errol eszembejutott a VivaNatura-s magyar oldal, ahol nagyon sok jo interjut talalni, ezen belul en a Parti Viktoriaval keszulteket szoktam nezni. Egy korabbi ezekkozul, ami pont a dimenziovaltasrol szol: http://www.vntv.hu/vivanaturavideo.php?vid=5b4a841a4 valamint egy errol szolo ujabb beszelgetes: http://www.vntv.hu/vivanaturavideo.php?vid=0e261b81a
    Egy nagyon jo Csillagmag cikk, amit szinten barkinek ajanlok elolvasasra: http://csillagmag.hu/csillaguzenetek/a-vilagvege-benned-van/

  3. Igen a Mennyei próféciát én is olvastam, bár csak pár évvel ezelőtt. Nehéz, ha az embernek nincs kivel beszélni ezekről a dolgokról, de szerencsére tényleg egyre több, a témára fogékony emberrel ismerkedek meg én is. :)
    Köszönet a linkekért! A Csillagmagot ismertem, de a másik oldal címe még nem jutott el hozzám.
    Talán hallottál te is Balogh Béla könyveiről: http://www.baloghbela.hu/index.php?id=2008 . A Végső valóság engem nagyon megfogott. Kedden megyünk kolléganőmmel az előadására itt helyben, ahol az új könyvét (Elkezdődött) mutatja majd be. Kíváncsian várom. :)

  4. Igen, akkor meg nem tudtam tenyleg kivel beszelni errol es azt hitettem el magammal, hogy talan ‘mese’ az egesz…aztan 15 evvel kesobb konkretan ujra felebredtem, hogy de nem, ez a ‘valosag’ :-) Olyan ez mint, amikor az ember vmi alombol ebred, nem? Es csak ugy adja magat egyik konyv a masik utan, egyik eloadas, interju, beszelgetes a masik utan. Eredekesebbnel-erdekesebb ‘veletlenszeru’ talalkozasok, szinkronicitasok…annyira jo :)))
    Balog Bela es Szepes Maria konyveit felvaltva olvasom en is a tobbivel egyutt ;-) Dobbenetesen mely tudast adnak at szamunkra! Csodalatos! Balogh Bela uj konyverol es a bemutatojarol esetleg majd szamolj be, nagyon kivancsi vagyok! Olyan szivesen elmennek en is ilyen eloadasokra eloben is! De ami kesik, nem mulik biztosan :-) Szep vasarnap estet!!!

  5. Én is abszolút így gondolom, hogy a szeretet a legfontosabb. :) Ezt adom tovább én is mindenkinek, aki kérdez és kéri a tanácsomat. Csodálatos érzés segíteni másoknak, hogy másképpen lássák az életüket. A saját életemből is számtalan példát tudok mesélni másoknak, amik “problémák” voltak pár éve, hónapja, azok a másfajta gondolkozásnak köszönhetően mára már nincsenek is… Folyamatosan, ahogy fejlődök, én is egyre több olyan emberrel ismerkedek meg, akik így élnek. Legyen szó akár táplálkozásról, akár gondolati szintről. Pl. pont múltkor a rendelőben is volt/ van egy páciensem, akik az egészséges táplálkozást “adják tovább” másoknak. Nagyon sok hasznosságot mondott nekem, és pl. 2 hét múlva megyünk hozzájuk Bécsbe egy általános “felmérésre”, ahol megnézik, hogy jelenleg hogy áll a szervezetem vitaminokkal, ásványi anyagokkal. Mennyire nem véletlen, hogy ki jön hozzám páciensként…
    Csodálatos dolog.

    A mennyei prófécia nekem is nagyon tetszett, én 2008-ban emlékszem a montenegroi strandon olvastam, és nagyon megfogott. Nekem ott indult el az életem más irányba. És mondhatni nagyon jó irányba.

    Köszönöm a sok-sok hasznosságot, hatalmas inspiráció vagy nekem Vera! Örülök, hogy ismerlek! :) Puszi és ölelés

  6. Érdekes volt Balogh Béla előadása. Az a gond, hogy minél több könyvet olvasok ebbena témában, annál nehezebb újat mondani. :) Szóba került, hogy a negatív gondolatok hogyan blokkolják az energiaközpontokat, hogy melyik csakrára, milyen negatív érzések, gondolatok vannak hatással. Elmondta, hogy a belső konfliktusokból lesznek a külsők, hogy mindig az történik meg velünk az életben, amit mi adunk, vagyis minden visszaszáll ránk.
    Most a Halak korszakából a Vízöntő korszakába lépünk át, és szóba került, hogy ez milyen hatással van a világra, illetve milyen pozitív jeleket lehet tapasztalni az élet különböző területein, például: helyi pénzek megjelenése (soproni Kékfrank, Balatoni Korona stb.), önellátásra berendezkedett falvak, hullám-genetika, hogy a magyar orvosok egyre nyitottabbak a hagyományos kezelések mellett másfajta kezelés kipróbálására. A mi feladatunk pedig, hogy a belső akadályokat elhárítsuk, tartós cikkeket használjunk (már amennyire ez a gyártók mellett lehetséges), kevesebb szemetet termeljünk, a helyi/hazai termékeket részesítsük előnyben, rendszeresen meditáljunk és a barátságokat őrizzük meg.

  7. Nagyon koszonom, hogy megosztottad az eloadason szerzett elmenyeidet! Igazabol szerintem nem annyira meglepo, hogy ‘mind ugyanarrol’ beszel, en ezt mindig megerositesnek veszem :-) Persze amellett, hogy ugyanarrol is szolnak, kozben megis rengeteg ujat is atadnak, hiszen annyi kulonbozo oldalrol kozeliti meg mindenki mas. Szeretek ‘tobzodni’ a kulonbozo meglatasokban, tanulni pl a quantum jumpingrol, meg gyakorolni is :)) nagyon izgi :)) mellette a theta healingrol, amit csodalatosnak es fantasztikusan hatekonynak mukodo eszkoznek tartok, de ugyanugy vettem hasznat annak idejen a gyerekagykontrollon tanultaknak egy reszenek is, csak abban sok minden nekem ‘tul hosszadalmasnak es farasztonak, neha idegesitonek’ tunt ugy 13 evesen, amihez kepest most igy 33 evesen a Thetaval pillanatok alatt eredmenyt vagyok kepes elerni :) Mondjuk minden a hitrendszereinken mulik es hogy mennyire vagyunk kepesek adott dolgokban hinni. Nyilvan vannak dolgok, amiket azonnal elkepzelhetonek tart az ember, es van, amit talan egyaltalan nem… ezeken lehet jokat dolgozni, ha szeretne az ember :))
    Szep hetveget!!!

    • Igen, ez igaz, hogy a mindenkinek más a meglátása és mindig kapunk valami újat a különböző előadóktól. :) Utánanéztem a quantum jumpingnak és izgalmasan hangzik! :) További szép hétvégét Neked is!!

  8. Ugye?? Mekkora lenne lehivni az egyetemes tudasok kozul egy jo parat :)) es mar vannak, akiknek sikerult, nekunk miert ne sikerulhetne szinten?? csak dolgozni kell magunkon, hogy tudjunk benne rezges szinten is 100%ig hinni benne :))

  9. Köszönöm ezt a cikket (is). Nagyon hasznos és nagyon inspiráló. Csatlakozom én is az előttem szólókhoz: a szeretet az egyik legfőbb vezérfonalam, adni és kapni.
    Én még csak kezdő vagyok a témában, sok újat tudtam meg tőled, és sok mindenben megerősítettél.
    Nagyon hálás vagyok, hogy ide találtam, erre az értékes oldalra.
    Minden posztodat olvasom, táplálkozok belőle (még ha nem is mindig kommentelek).
    :)

Leave a Reply

