Novenyi toltott kaposzta

Egy nagy fej kaposztat forro vizben 15 percig foztem, ameddig ropogosan puha nem lett. Masfel pohar lencset elozo delutan beaztattam, majd masnap puhara foztem. 1 pohar barnarizst ketszer annyi vizzel es pici soval megfoztem. Kb 8-10 friss erett paradicsomot lejuiceoltam, majd megfoztem pici soval, oreganoval, bazsalikommal, es baberlevellel. Miutan a lencse puha lett, egy serpenyoben egy fej hagymat megdinszteltem, 1-2 fokhagymaval, egy leturmixolt paradicsommal, radobtam a lencset, pici so, 1ek fustolt pirospaprika, majd hozzakevertem a megpuhult barnarizst es masfel pohar savanyu kaposztat, es ezzel toltottem meg a kaposztaleveleket, amit egy nagy cserepedenybe tettem ket sorban egymasra. Leontottem a paradicsomszosszal es betettem a sutobe 20-30percre 200 fokon. Es kesz is lett – mennyei volt!!

3 thoughts on “Novenyi toltott kaposzta

  1. Anyukám múltkor a gombócos káposztába hús helyett barna rizs és sárgarépa keverékét tette. ISteni volt. :) Sokkal jobb, mint hússal. Anyum is már több éve vegetáriánus, szokott kísérletezni ő is mindenfélével. puszi

  2. Igen, repa is mehetett volna ebbe is, majd legkozelebb kiprobalom. Meg volt, aki gombaval ajanlotta, majd ugy is :)) imadom a rakott es toltott dolgokat, plane igy tisztan, hus nelkul :))

  3. Pingback: Vegan Vietnamese Spring Rolls « Soulful Living

Leave a Reply

