Fuge

A fuge rostban gazdag gyumolcs. Kivalo meregtelenito hatasu, mivel elosegiti a gyors anyagcseret. Az elmult hetekben, mig tartott a fuge szezon minden heten hoztak par kilo fuget nekunk is a bio farmrol, ahonnan kapjuk a heti 20kilo zoldseg/gyumolcsot! Isteni volt, mar latvanyra is az egyik ‘legfotogenebb’ gyumolcsok koze tartozik szerintem ;-)

En elsosorban csak ugy magaban ettem, de amikor par nappal kesobb elkezdett puhulni, tettem a smoothie-kba is (2-3 banan v oszibarack, 5 szem friss fuge, ket marek spenot es viz). Heti 1-2x, ha nem a szokasos zold italunkkal kezdenenk, akkor az 1 liter frissen facsart narancsle utan szoktam egy kis zabpelyhet kokusztejjel kesziteni, amihez teszek meg kockara vagott almat, esetleg mangot v oszibarackot, pici fahejat, par kanal frissen facsart narancslevet, egy marek szaritott pirosafonyat es mandulat. Ennek a tetejere tokeletesen illett a fuge is. Annyira nagyon szeretem, hogy itt ekkora hatalmas zoldseg, zoldlevel es gyumolcs valasztek van telen-nyaron!! Ez csak tovabb fokozza az itteles elmenyet :-))

2 thoughts on “Fuge

Leave a Reply

